8 دی 1397
شماره خبر: 207770

تقدیر از پارک علم و فناوری البرز در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 تقدیر از پارک علم و فناوری البرز در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار


همزمان با آخرین روز نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار از پارک علم و فناوری البرز تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
با حضور در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازارکشور از جدیدترین محصولات و فناوری شرکت های فناور و دانش بنیان عضو خود رونمایی کرددر این نمایشگاه که در واقع محل نمایش دست‌یافته‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی یکسال اخیر مراکز علمی و دانشگاهی کشور بود، پارک علم و فناوری البرز نیز با برپایی غرفه، به ارائه آخرین دستاوردهای فناورانه و دانش‌بنیان شرکت‌های عضو خود اقدام نمود و همزمان با آخرین روز نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار از پارک علم و فناوری البرز تقدیر و تجلیل بعمل آمد.همزمان با این نمایشگاه، 30محصول دانش بنیان شرکت های فناور و دانش بنیان عضو پارک با زمینه فعالیت های مختلف فنی و مهندسی ، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم انسانی، علوم پایه، علوم پژشکی ، دامپزشکی و... در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش ، فناوری وفن بازار کشور نیز رونمایی شد که از این رو درحدود 120میلیارد ریال فروش محصول انجام شد و بیش از یک هزار میلیارد ریال در ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد ساخت ایران پیش فاکتور و آماده فروش گردید . شایان ذکر است پارک علم و فناوری البرز هدایت و توسعه شرکت های دانش بنیان و فناور را در این استان برعهده گرفته و اکنون بیش از 130 شرکت را تحت پوشش ، حمایت و پذیرش قرار داده است.
گفتنی است ؛ نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار به عنوان بزرگترین رویداد پژوهشی و فناوری کشور، سالانه با حضور جمع زیادی از دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی، دانشگاه آزاد اسلامی، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و شرکت‌های توانمند داخلی برپا می‌شود، از این رو فرصت بسیار مغتنمی است تا فعالین این حوزه دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید استادان، دانشجویان سرمایه‌گذاران و دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را معرفی نمایند. درهمین راستا نوزدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن ‌بازار ایران با شعار"پژوهش هدفمند، فناوری ارزش‌آفرین در خدمت تولید ملی" از روزدوشنبه سوم تا روز پنجشنبه ششم دی‌ماه به مدت 4روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار به عنوان بزرگترین رویداد پژوهشی و فناوری کشور، سالانه با حضور جمع زیادی از دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی، دانشگاه آزاد اسلامی، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و شركت‌های توانمند داخلی برپا می‌شود، از این رو فرصت بسیار مغتنمی است تا فعالین این حوزه دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید استادان، دانشجویان سرمایه‌گذاران و دست‌اندركاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را معرفی نمایند. درهمین راستا نوزدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن ‌بازار ایران با شعار"پژوهش هدفمند، فناوری ارزش‌آفرین در خدمت تولید ملی" از روز سوم تا ششم دی‌ماه به مدت 4روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار گردید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود