14 فروردین 1398
شماره خبر: 212468

سه سورتی پرواز کمک های امدادی البرز به خوزستان اعزام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

سه سورتی پرواز کمک های امدادی البرز به خوزستان اعزام شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: سه سورتی پرواز از روز گذشته چهارشنبه تاکنون کمک های امدادی مردم این استان را به خوزستان منتقل کردند.

ناصر چرخساز افزود: بر مبنای هماهنگی که در ستاد مدیریت بحران استان داشته ایم و دستور وزیر کشور و تدابیری که استاندار بر هماهنگی مدیریت بحران برای ارسال کمک های مردمی به استان های خوزستان و لرستان داشته ایم، این اقدام صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: به این منظور 2 سورتی پرواز روز گذشته و یک پرواز نیز امروز به میزان 50 تن شامل مواد غذایی، آب ، نان و مواد شوینده از طریق نیروی هوایی ارتش به خوزستان ارسال شد.
چرخساز با بیان اینکه امروز نیز یک سورتی پرواز حاوی کمک های مردمی به استان لرستان اعزام می شود اظهار داشت: این محموله شامل مواد غذایی و بهداشتی است که در مرحله اول 10 تن است که هم اکنون در حال بارگیری است و امروز ارسال می شود.
وی ضمن تشکر از امیر نصیرزاده و امیر تسویه چی از فرماندهان نیروی هوایی که به صورت خودجوش به درخواست استاندار البرز لبیک گفتند خاطر نشان کرد: محموله های ارسالی به استان خوزستان تا پاسی از شب بارگیری و امروز نیز برای ارسال محموله های دیگری به استان لرستان اعلام آمادگی کردند.
چرخساز با بیان اینکه 150 تن چادر، پتو، زیر انداز و اقلام بهداشتی روز گذشته از طریق زمینی به لرستان ارسال شد گفت: از تدابیر خوب استاندار البرز برای اعزام این محموله ها، شرکت شهرک های صنعتی و سازمان صنعت و معدن و اصناف و تمامی کسانی که در جمع آوری این محموله ها همکاری داشتند تشکر می کنیم.
وی ادامه داد: در این خصوص یک هم افزایی خوبی در استان ایجاد شد و با وجود اینکه در ایام تعطیلات بودیم و کارخانه ها بسته بودند اما این محموله ها جمع آوری و ارسال شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ارسال محموله به مناطق سیل زده ادامه دارد گفت: در هفته آینده نیز مابقی محموله کمک های مردمی البرز به این مناطق ارسال می شود.
چرخساز افزود: همچنین 10 تیم نجات سیلاب به همراه پمپ های لجن کش به شهر معمولان با هدف امداد رسانی اعزام شد.
وی با بیان اینکه 30 تیم امداد و نجات در استان در ایام نوروز فعال بودند گفت: اقدامات در استان به گونه ای بود که با مشکل خاصی مواجه نشدیم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود