23 فروردین 1398
شماره خبر: 212803

ساماندهی رودخانه کردان با همکاری سپاه اجرایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ساماندهی رودخانه کردان با همکاری سپاه اجرایی شد


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای البرز اعلام کرد که طرح ساماندهی رودخانه کردان شهرستان ساوجبلاغ با همکاری یگان های سپاه و مدیریت بحران استانداری البرز اجرایی شد.
داود نجفیان اظهار داشت: به دنبال طغیان رودخانه کردان در ایام نوروز امسال ، یگان های سپاه پاسداران و مدیریت بحران استان به یاری آب منطقه ای البرز آمدند و از سرایت آب به خانه های مردم جلوگیری کردند.
وی با بیان اینکه در مرحله بعد، نیروهای سپاه در عملیات لایروبی و بازگشایی مجرای اصلی رودخانه همکاری شبانه روزی داشتند، افزود: این کمک ها از روز نخست تا کنون همچنان ادامه دارد تا آسیبی به مردم استان البرز در زمان بحران نرسد. نجفیان با اشاره به اینکه این همراهی ها نشانه وحدت و همدلی در بخش های مختلف کشور است، تاکید کرد: نقش سپاه در کمک به مردم و مهار سیلاب در البرز ستودنی است.وی ضمن قدردانی از عملکرد تمام ادارات و مردم استان گفت: در این رویداد، سپاهیان نقش مهم و قابل توجهی ایفا کردند که منجر به مهار سیلاب در استان شد.در سیلاب تعطیلات نوروز امسال و طغیان رودخانه کردان ساوجبلاغ حفر کانالی به طول 500 متر موجب شد تا از ورود سیلاب به داخل برخی مناطق شهری استان البرز جلوگیری به عمل آید.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود