11 اردیبهشت 1398
شماره خبر: 213760

مدیر کل دامپزشکی استان البرز با فرماندار شهرستان ساوجبلاغ دیدار کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مدیر کل دامپزشکی استان البرز با فرماندار شهرستان ساوجبلاغ دیدار کرد


دکتر توکلی مدیر کل دامپزشکی استان البرز همراه با حجت الاسلام محبی نماینده ولی فقیه، دکتر طرق معاون سلامت این اداره و دکتر فردین حسین زاده رییس اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ با آقای مهندس پالیزگیر فرماندار این شهرستان دیدار کردند.
دکتر توکلی در این دیدار پس از تبریک سال نو، به اهمیت سازمان دامپزشکی اشاره کرد و درباره شرح وظایف این سازمان، بویژه در کنترل بیماری ها از طریق واکسیناسیون و ضدعفونی رایگان توسط دامپزشکی و آمارمربوط به بیماری ها و نظارتهای بهداشتی توضیحاتی داد. وی همچنین ضمن درخواست مساعدت های بیشتر فرماندار با دامپزشکی شهرستان، از همکاری و کمک های همیشگی فرماندار،جهاد کشاورزی و استانداری تشکر کرد. مهندس پالیزگیر نیز ضمن تایید حیاتی بودن فعالیتهای دامپزشکی و لزوم تقویت این اداره ، ارتباط مستقیم آنرا با بهداشت عمومی و امنیت غذایی مردم خاطر نشان کرد و از تلاش های شبانه روزی پرسنل این اداره و شخص دکتر حسین زاده به عنوان مدیری فعال و پیگیر تشکر کرد و گفت: فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ بمانند سنوات گذشته ،به پیشبرد اهداف و وظایف اداره دامپزشکی کمک خواهد نمود.
در ادامه این دیدار، دکتر حسین زاده به شرح مختصری از مشکلات مالی بویژه در امور جاری اداره دامپزشکی اشاره کرد و به تاکیدات همیشگی اش پیرامون انضباط کاری و انجام سریع کار ارباب رجوع در این اداره پرداخت. وی همچنین از شخص فرماندار بخاطر حمایتهای همیشگی ایشان در راستای تحقق اهداف این اداره تشکر کرد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود