11 شهریور 1398
شماره خبر: 220292

البرزی ها برای بازسازی عتبات عالیات سنگ تمام گذاشتند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

البرزی ها  برای بازسازی عتبات عالیات سنگ تمام گذاشتند


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز می گوید: مردم این استان با وجود مشکلات اقتصادی بیش از سال های گذشته در امر بازسازی عتبات عالیات مشارکت دارند.
، سلیمان شکری در همایش موکب داران اربعین حسینی (ع) در کرج اظهار داشت: امسال میزان کمک های مردمی به بازسازی عتبات عالیات در این استان نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش نشان می دهد.
وی ادامه داد: این مشارکت بالای مردم بیانگر عشق و ارادت آنان به ائمه اطهار و معصومین (ع ) است.رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز با قدردانی از تلاش دولت برای حل مشکل ویزای زائران گفت: با این اقدام سازنده شاهد افزایش قابل توجه شمار زائران اربعین حسینی خواهیم بود. شکری افزود: همراهی خوبی را در جمع آوری کمک ها برای بازسازی عتبات عالیات و حضور در مراسم اربعین از سوی مردم شاهد هستیم که باید بسترها برای خدمات‌دهی بهتر فراهم شود.وی با قدردانی میهمان نوازی مردم مسلمان عراق در ایام اربعین حسینی اظهار داشت : مردم این کشور با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی به خوبی از زائران اربعین حسینی پذیرایی می کنند.رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت که امسال موکب های این استان علاوه بر خدمات دهی به زائران در کمک رسانی به حادثه دیدگان سیل کشور نقش آفرینی کردند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود