27 اسفند 1391
شماره خبر: 22521

کاهش 10 درصدی تلفات جاده ای در دستور کار پلیس البرز برای سال 92

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کاهش 10 درصدی تلفات جاده ای در دستور کار پلیس البرز برای سال 92


سپیدارآنلاین: فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کاهش 2 درصدی آمار تلفات جاده ای در استان البرز در سال جاری گفت: با تدابیر اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته کاهش ده درصدی تلفات در سال 92 را در دستور کار خود قرار داده ایم.
رزمایش نوروزی استان البرز با حضور یگان های امدادی از جمله آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس و اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل حمل و نقل و پایانه ها، شهرداری و راهداری، در فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد.
نمایش وحدت و همدلی سازمان های خدمتگزار هدف طرح های نوروزی
فرمانده انتظامی استان البرز در این رزمایش گفت: طرح نوروزی با هدف نمایش وحدت و همدلی سازمانهای خدمتگزار در امر ارتقا انضباط ترافیکی و ایمنی عبور و مرور، عزم و اراده جمعی در کاهش تصادفات و حوادث رانندگی، ارائه خدمات مطلوب و امداد رسانی به موقع به مسافران و تامین امنیت و آرامش مسافران نوروزی آغاز شده است. سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در این طرح پلیس استان ابرز با توان صد درصدی نیرو، متشکل از نیروهای انتظامی، راه، راهور و سایر ارگان های دخیل نظم جاده ها و امنیت ترافیکی را برقرار خواهد کرد. وی گفت: این طرح از 25 اسفندماه تا 17 فروردین در تمامی جاده ها و محورهای مواصلاتی استان اجرایی می شود.
51 تیم گشتی در محورهای مواصلاتی البرز فعال می شود
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه از مهمترین و حساس ترین محورهای مواصلاتی کشور از جمله تهران کرج، کرج- قزوین، و جاده چالوس در حوزه استحفاظی استان البرز قرار گرفته است، همزمان با اجرای طرح 51 تیم گشتی هر لحظه در محورهای مواصلاتی به گشت زنی پرداخته و در مجموع در طول ایام نوروز و اجرای طرح 270 مامور پلیس راه، 56 تیم پیاده، چهار تیم نامحسوس و یک تیم موتورسیکلت امنیت و نظم ترافیکی جاده ها را بر عهده خواهند داشت.
برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز
فرمانده انتظامی استان البرز تاکید کرد: در این ایام ماموران انتظامی و پلیس راهور با تخلفات حادثه سز برخوردی قاطع خواهد داشت و با استقرار در پنج دستگاه کانکس فعال، پنج پاسگاه پلیس راه، پنج پاسگاه کنترلی، 6 پایگاه ثابت 11 چادر در نقاط مختلف کنترل جاده ها را عهده دار خواهند بود.
245 هزار همیار پلیس و پلیس یار جوان همکار پلیس در فرهنگ سازی
سردار گودرزی اظهار داشت: در این ایام با سازماندهی 245 هزار همیار پلیس و پلیس یار جوان که متشکل از دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف پیش دبستانی، دبستان، راهنمایی و دبیرستان هستند، سعی شده علاوه بر افزایش سطح فرهنگ رانندگی از بروز حوادث رانندگی نیز جلوگیری شود. وی با اشاره به کاهش دو درصدی تلفات جاده ای در استان البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود