20 آذر 1398
شماره خبر: 226327

آغاز طرح پایش و نظارت زمستانی پلیس در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آغاز طرح پایش و نظارت زمستانی پلیس در البرز


پلیس راه ، دستگاه های امدادی و خدماتی استان البرز با هدف پیشگیری از حوادث در جاده های پرترافیک استان ، طرح پایش و نظارت زمستانی خود را با استفاده از امکانات و تجهیزات هوشمند و خودرویی آغاز کردند.
تیم های گشت سیار ، نامحسوس و پیاده پلیس راه و امدادگران هلال احمر، اورژانس و راهداران استان البرز با اجرای رزمایش آمادگی ، راهی محورهای ارتباطی این استان شدند. فرمانده نیروی انتظامی استان البرز در این آیین گفت: زمستان امسال با برنامه مختلف از جمله تیم های پلیس نامحسوس درتمام محورهای ارتباطی استان البرز استقرار می یابد ضمن آنکه از ظرفیت دوربین های هوشمند برای ثبت تخلفات رانندگی کمک گرفته می شود. سردار عباسعلی محمدیان افزود: تمام ظرفیت های لازم برای کاهش تصادف ها و امنیت جاده ای برای مردم و مسافران در نظر گرفته شده است.وی توقف در محورهای کوهستانی و برفگیر را از عوامل خطر ساز برای رانندگان و مسافران نام برد و افزود: رانندگان در جاده های کوهستانی به ویژه محور کرج - چالوس توقف نکنند. در فصل زمستان ریزش سنگ ، کوه و بهمن تهدیدی برای خودروها در محور کوهستانی کرج - چالوس است.فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: آمار تصادفات فوتی استان البرز در سال جاری کاهش یافته که نشان از همکاری مردم با پلیس دارد. وی افزود: در اجرای طرح زمستانی، گشت های پلیس راه به صورت شبانه روزی در جاده های این استان مستقر می شوند. محمدیان خاطرنشان کرد: با تعامل و همکاری دستگاه های امدادی وخدماتی دراستان البرز شاهد همکاری خوبی در بخش امدادرسانی هستیم.
فرمانده انتظامی البرز گفت : پلیس با استفاده از ظرفیت قانون در تلاش است تا سوانح رانندگی را به کمترین سطح برساند. محمدیان ، افزایش انضباط ترافیکی، تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه و روان سازی ترافیک، جلوگیری از انسداد جاده ها و ترافیک احتمالی، رسیدگی سریع به حوادث جاده ای و امدادرسانی به موقع به مسافران و در راه مانده از اهداف مهم اجرای این طرح زمستانی است. طرح زمستانی پلیس راه و دستگاه های امدادی تا ۲۵ اسفندماه سال جاری ادامه خواهدداشت.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود