16 بهمن 1398
شماره خبر: 230282

بیانیه گام دوم انقلاب بر حضور جوانان تاکید دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

.

بیانیه گام دوم انقلاب بر حضور جوانان تاکید دارد


رییس هیات موسس جمعیت گام دوم انقلاب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: بیانیه گام دوم انقلاب با رویکرد جوانان تدوین شده و این مهم هرچه بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.
عبدالرحمان معاشر در همایش جمعیت راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی استان البرز افزود: چنانچه در جنگ تحمیلی شاهد تشکیل بسیج مردمی برای حل مشکلات بودیم امروز نیز باید با همین بسیج مردمی گام های توسعه و پیشرفت برداشته شود. وی ادامه داد: بنابراین باید بسترها برای حضور جوانان در عرصه های مختلف فراهم شود و این جوانان در کنار افراد با تجربه بتوانند بسترهای ترقی را هرچه بیشتر در کشور فراهم کنند. معاشر گفت: بنابراین باید میانگین سنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی حدقل ۱۵ سال کاهش یابد و فرصت برای جوانان متخصص و متعهد فراهم شود.وی خاطرنشان کرد: جمعیت گام دوم انقلاب گرایش جناحی ندارد و در مسیر منویات مقام معظم رهبری در حرکت برای پیشرفت و بالندگی هرچه بیشتر کشور است.معاشر اضافه کرد: امروز در حوزه اقتصاد دچار عقب ماندگی هستیم اگرچه در حوزه توان نظامی بالندگی هایی داریم که از جمله آن می توان به رتبه چهارم کشور در توان موشکی اشاره کرد.وی تاکید کرد: بنابراین باید از تمام ظرفیت هات برای قطع وابستگی به خارج از کشور استفاده کرد و با افراد دارای توان علمی و عملیاتی یک مجلس انقلابی را رقم زد.در همایش گام دوم جمعیت انقلاب اسلامی استان البرز باعنوان مجلس اول در گام دوم اکرم السادات اجاق به عنوان مسوول کمیته بانوان این جمعیت دراستان البرز معرفی شد.
جمعیت گام دوم انقلاب از بهمن سال ۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد و این جمعیت با عنوان گام دوم انقلاب در همه استان‌های کشور با شرکت ۷۲ متخصص راه اندازی شده است تا اهداف رهبر معظم انقلاب تشریح و راهکارهای مناسب ارایه شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود