16 اسفند 1398
شماره خبر: 232124

تست کرونا رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز منفی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تست کرونا رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز منفی است

رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز، نتیجه آزمایشات کرونا رییس دانشگاه پزشکی استان که از یک هفته پیش در بیمارستان بستری است ، منفی اعلام کرد.

دکتر مهرداد بابایی اظهار داشت : دکتر حسین کریم رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز حدود یک هفته پیش با علائم اولیه کرونا در بیمارستان بستری شد اما نتایج آزمایشات کرونای ، وی منفی اعلام شد.
وی ادامه داد: از آنجا که نتایج سی تی اسکن ریه رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز وضعیتی مشابه بیماران کرونایی را نشان داد ، بر همین اساس درمان کرونایی برای وی تجویز شده است.
بابایی گفت: اکنون وضعیت عمومی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز خوب است اما به تشخیص پزشک معالج تحت مراقبت قرار دارد.
برخی رسانه ها و فضای مجازی در استان البرز از مثبت بودن تست کرونا رییس دانشگاه علوم پزشکی این استان خبرداده بودند.
هفته گذشته نیز دکتر محمدرضا مقصودی رییس مرکز آموزشی و درمانی امام علی (ع) کرج اعلام کرد که ۲ نفر از پرسنل این بیمارستان به علت بیماری کرونا بستری شدند که حال عمومی آنها خوب است.
بیماری کرونا که از حدود سه هفته پیش در البرز شیوع پیدا کرده تا دیروز پنجشنبه ۱۴۰ نفر را مبتلا و سبب مرگ هشت نفر در این استان شد.
ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
طبق گزارش روز پنجنشبه (۱۵ اسفندماه ) وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تاکنون تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۳ هزار و ۵۱۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۰۷ نفر رسید و همچنین ۷۳۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود