3 فروردین 1399
شماره خبر: 232677

رزمایش دفاع بیولوژیکی با ۱۵ گروه جهادی قرارگاه پدافند زیستی بسیج در کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

رزمایش دفاع بیولوژیکی با ۱۵ گروه جهادی قرارگاه پدافند زیستی بسیج در کرج برگزار شد

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی با ۱۵ گروه جهادی قرارگاه پدافند زیستی بسیج در کرج خبر داد.

سرهنگ دوم پاسدار زنجانی با بیان اینکه بعد از شیوع کرونا ویروس در استان البرز، سپاه ماموریت پیدا کرد که با سایر ارگان ها به میدان بیاید، گفت: رزمایش دفاع بیولوژیکی با ۱۵ گروه و با حضور بسیجیان شهر کرج با موفقیت انجام شد و کل حوزه استحفاظی ناحیه یکبار ضدعفونی شد.
وی بیان کرد: بسیج در همه عرصه ها انقلاب هوشیار و از دستاوردهای انقلاب دفاع کرده است امنیت روانی و امنیت سلامت مردم جزء دغدغه های اصلی بسیج است.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) افزود: این رزمایش نیز در راستای همین مهم می باشد یعنی مقابله با ویروس منحوس کرنا در جهت افزایش سلامت و امنیت مردم. این رزمایش با تعداد ۶۰۰ نفر از بسیجیان ناحیه امام حسین(ع) و تعداد ۲۰ واتر جت و تعداد ۱۵۰ دستگاه سم پاس کوله و ۵۰ سم پاش دستی و ۱۰۰ دستگاه موتور سیکلت به همراه سم پاس در سطح شهرستان کرج برگزار شد.
وی تصریح کرد: هدف از این رزمایش آمادگی و ورود همه جانبه به جنگ بیولوژیک است و شاخصه اصلی این رزمایش پیشگیری و پایش و غربالگری می باشد.
وی گفت: از اقدام این عملیات رزمایش گند زدایی و ضد عفونی معابر و مناطق هدف(پر خطر) می باشد که انشالله به لطف خداوند متعال و رهبری نایب بر حق امام زمان(عج) رهبر معظم انقلاب و با هدایت دقیق محاسبه بهداشتی توسط مردم عزیز کرج هر چه زودتر شاهد رفع این ویروس منحوس از استان و کشورمان باشیم.
پاسدار زنجانی افزود: از همه مردم عزیز و شریف کرج خواهشمندم توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند و از همه مهمتر از منزل خارج نشوند زیرا در خانه ماندن بهترین راه پیشگیری و مقابله با این ویروس منحوس می باشد.
وی در پایان با اشاره به برخی محتکران در اقلام مصرفی گفت: انبارهای احتکار و جاهایی که مقررات را رعایت نمی کردند، همچنین پاساژها و مغازه ها و رستوران ها و قلیان سراها و باشگاه های بدنسازی مورد بررسی قرار گرفتند و از طریق مراجع قضایی اقدام شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود