27 فروردین 1399
شماره خبر: 233332

۳۳۳ بیمار مبتلا به کرونا در البرز بستری هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

۳۳۳ بیمار مبتلا به کرونا در البرز بستری هستند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با تشریح آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان، گفت: در حال حاضر ۳۳۳ نفر بستری هستند.
دکتر سیدحسن اینانلو با اشاره به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان البرز، اظهار کرد: تعداد بیماران مبتلا به این بیماری و موارد مشکوک که در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری شده اند از ابتدا تاکنون چهار هزار و ۸۸۰ نفر است.وی تعداد موارد مثبت و مشکوک مبتلا به کرونا که اکنون در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان البرز بستری هستند را ۳۳۳ نفر اعلام کرد.
۲۵۳ نفر تاکنون جان خود را از دست داده اند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز همچنین تعداد افرادی که تاکنون جان خود را از دست داده اند را ۲۵۳ نفر اعلام کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته نیز سه نفر در استان جان خود را از دست داده اند.دکتر اینانلو تعداد موارد مثبت مبتلا در استان را از زمان شیوع کرونا تاکنون دو هزار و ۲۵۷ نفر اعلام کرد و گفت: آمار موارد مثبت مبتلا به این بیماری طی یک روز گذشته نیز ۲۴ نفر بوده است.
ترخیص ۶۰ نفر طی یک روز گذشته

وی تعداد موارد جدید مثبت و موارد مشکوک طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۷ نفر اعلام کرد که اکنون در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان البرز بستری شده اند.معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به ترخیص ۶۰ نفر از مبتلایان به کرونا طی یک روز گذشته، گفت: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون چهار هزار و ۲۷۲ نفر از بیمارستان‌های استان ترخیص شده اند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود