14 اردیبهشت 1399
شماره خبر: 234499

بهار قرآن با شهدا رنگ دیگری دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بهار قرآن با شهدا رنگ دیگری دارد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان پویش ملی و مردمی «بهار قرآن با شهدا» در استان آغاز شده است.

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز اظهارکرد: همزمان با فرارسیدن ماه ضیافت الهی پویش ملی و مردمی «بهار قرآن با شهدا» در البرز برگزار می‌شود.
وی افزود: در پویش مردمی«بهار قرآن با شهدا» که به صورت ختم گروهی قرآن‌کریم است، پس از ثبت‌نام در سایت بنیاد شهید هر نفر به نیابت از یکی از شهدا، به قرائت بخشی از آیات الهی قرآن‎کریم می‌پردازد.
این مسئول بیان کرد: این طرح ویژه عموم است و علاقمندان می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان با مراجعه به سایت نوید شاهد، پیوند «بهار قرآن با شهدا»، با واردکردن اطلاعات خود، به نیابت از هر شهید حزب، سوره و جزئی از قرآن را برای قرائت انتخاب کنند.رستمیان گفت: پویش مردمی «بهار قرآن با شهدا» علاوه بر ثواب ختم قرآن‌کریم در این ماه مبارک، با هدف ارج نهادن به مجاهدت و ایثار شهدایی اجرا می‌شود که در مسیر آرمان‌های الهی و قرآنی از جان خود گذشتند.وی در پایان گفت: پیوند شهدا و قرآن ناگسستنی است و این پویش عمومی فرصتی مناسب برای زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطرات شهدا خواهد بود.

منبع ایکنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود