26 فروردین 1392
شماره خبر: 23509

شعار سال نشان از توجه به جایگاه ویژه مردم در حصول به اهداف انقلاب

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

شعار سال نشان از توجه به جایگاه ویژه مردم در حصول به اهداف انقلاب


سپیدارآنلاین: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، این نامگذاری را نشان از توجه به جایگاه ویژه مردم در حصول به اهداف انقلاب از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست.
علی سالارکیا در خصوص نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اظهار داشت: به كار گیری واژه حماسه سیاسی و اقتصادی توسط رهبر معظم انقلاب در سال جاری، نشان دهنده توجه معظم له به جایگاه ویژه مردم در حصول به اهداف انقلاب اسلامی است. وی تصریح كرد: بدون شك خودكفایی و استقلال ایران اسلامی در سایه شركت و حضور گسترده اقشار مختلف مردم و همدلی و وحدت آنان با خادمان خود در دستگاه های اجرایی و خدمتگزار میسر خواهد شد. وی افزود: مهمترین ركن تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مردم هستند از این رو مردم باید با شناخت کامل از ضرورت حضور خود در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی در جهت تحقق این امر مهم تلاش کنند.
توجه مقام معظم رهبری به اقتصاد وظیفه کمیته امداد را سنگین تر می کند
مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: چند سالی است كه مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ها از واژه های اقتصادی استفاده می كنند و این مسئله رسالت امدادگران كه مسئولیت رسیدگی به وضعیت معیشتی و اقتصادی محرومترین قشر جامعه را بر عهده داریم را سنگین تر می كند. سالاركیا افزود: خدمتگزاران اداره كل كمیته امداد البرز علاوه بر تلاش بیشتر در زمینه اشتغالزایی و رساندن مددجویان به استقلال اقتصادی،

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود