26 خرداد 1399
شماره خبر: 236868

مراسم تجلیل و تکریم از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مراسم تجلیل و تکریم از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان البرز


مراسم تجلیل و تکریم از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در محل این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم سردار سید قاسم قاسمی مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان، غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، کولیوند معاون توسعه امور ورزش، توکلی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان، جمالی مسئول امور ایثارگران اداره کل و جمعی از خانواده های شهدا، جانبازان و رزمنده اداره کل حضور داشتند.در ابتدای مراسم، غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که خانواده های شهدا و رزمندگان موجب خیر و برکت در میان جامعه بزرگ ورزش و جوانان هستند، گفت: ما هر چه داریم مرهون از خود گذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران است. (مشروح در ادامه اخبار سایت)
در ادامه سردار قاسمی با ابراز خرسندی از حضور در استان البرز و در جمع خانواده های شهدا اظهار کرد: امروز 35 درصد از کارکنان وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور از خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان هستند که این برای ما مایه ی افتخار و سربلندی است. (مشروح در ادامه اخبار سایت)شایان ذکر است، در پایان این مراسم از خانواده های شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان استان تقدیر به عمل آمد.

ميهمان
پاسخ 27/03/1399 - 06:01 امراله مهماندوست

کدام رسیدگی همش دروغ است اینجانب یکی از جانبازان هستم این کد ملی ام ۲۵۱۰۶۹۲۰۴۶ و این هم شماره تلفن همراهم ۰۹۱۷۱۲۰۶۶۴۰ شما هم اگر نظر اینجانب را منتشر نکنید شریک این درغگوها هستید

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود