2 اردیبهشت 1392
شماره خبر: 23908

افتتاح ناحیه مقاومت امام سجاد(ع)

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

افتتاح ناحیه مقاومت امام سجاد(ع)


سپیدارآنلاین: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به نام گذاری شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: سپاه و بسیج اولین نهادهای حماسه ساز کشور هستند.
سردار بهرام حسینی مطلق اظهار داشت: در قانون اساسی از سپاه به عنوان حافظ نظام و دستاوردهای انقلاب یاد شده است و تمامی نیروهای پاسدار در سراسر کشور با روحیه بسیجی و بصیرت خود از ابتدای تشکیل این نهاد تا کنون نقش مهمی را در حفاظت از انقلاب اسلامی ایفا کرده اند. وی ادامه داد: سپاه پاسداران در کنار پیشرفت های علمی و تکنولوژیکی، به واسطه مردم نهاد بودن در عرصه های مختلف فقر زدایی، محرومیت زدایی، مدیریت بحران ها و ... نیز سازو کار های مناسبی را پیش بینی و به اجرا درآورده است.
سردار حسینی مطلق با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی سپاه پاسداران تک بعدی رشد نکرده است، گفت: خوشبختانه به واسطه روحیه انقلابی بسیجیان و پاسداران بسیاری از توطئه هایی که دشمنان برای کشور و شخصیت های ایران تدارک می بینند خنثی می شود، برای مثال با ورود سپاه حفاظت هوایی به سازمان هواپیمایی کشور حتی یک مورد هواپیما ربایی در کشور اتفاق نیافتاده است و نیروهای مخلص و متعهد این بخش و تمامی بخش های سپاه تا پای جان از ایران اسلامی دفاع کرده و خواهند کرد. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: در بیانات مقام معظم رهبری آمده است: "یکی از مسائلی که سپاه از ابتدای تشکیل تا کنون توانسته است آن را به خوبی انجام دهد تشخیص حق از باطل است که باید این مهم افزایش یابد، و ما تمامی تلاش خود را به کار می بندیم تا با بصیرت افزایی تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.
افتتاح ناحیه مقاومت امام سجاد (ع)
سردار حسینی مطلق به برنامه هایی که به مناسبت روز تاسیس سپاه پاسدارن در استان البرز تدارک دیده شده است اشاره کرد و گفت: برنامه های متعدد و

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود