14 آبان 1390
شماره خبر: 2412

کمالی زاده: تبیین رویکرد علمی در ارائه خدمات شهری ضروری است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کمالی زاده:  تبیین رویکرد علمی در ارائه خدمات شهری ضروری است

معاون خدمات شهری شهرداری کرج بر ضرورت تبیین رویکرد علمی وافزایش نیروهای کارآمد و با تجربه در این حوزه تاکید کرد.
علی اصغر کمالی زاده معاونت خدمات شهری را به عنوان خط مقدم ارتباطی مردم با شهرداری معرفی کرد و گفت: موفقیت معاونت خدمات شهری به ارائه خدمات مطلوب ، ارتباط مستقیمی با حضور نیروهای کارآمد و تبیین رویکرد علمی در این حوزه دارد.
وی افزایش رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری را امری مهم تلقی کرد و با بیان اینکه این موضوع از مولفه های مهم شهرداری است، بیان کرد: جایگیری نیروهای کارا در این حوزه از راه هایی است که دستیابی به این هدف را میسر می کند.
کمالی زاده با تاکید بر توجه بیشتر به امور ايمني شهر به منظور پيشگيري از بروز خطرات و حوادث غير مترقبه، این مهم را از وظایف معاونت خدمات شهری عنوان کرد و افزود: نظارت برگردش امور كميسيونهاي ذيربط امور اجرايي شهر از قبيل كميسيون بند 20 و ستاد اجرائي خدمات شهري از قبيل سد معبرو برف روبي نیز از دیگر مواردی است که توسط این حوزه اجرایی می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری کرج مطالعات و برنامه ریزی شهری درحوزه خدمات شهری را مهم ارزیابی کرد و گفت: این مهم جایگاه نوآوری در معاونت خدمات شهری را نمایان می کند.
کمالی زاده کوشش های علمی محققان علوم شهری و بهره گیری هر چه بیشتر جامعه از اندیشه ها، نوآوری ها و آثار پژوهشی را ضروری دانست و بیان کرد: نوآوري كاري دراین بخش باید در عرصه های مختلف و زوایای متعدد صورت گیرد به هر ميزان و عنوان – شكل كه صورت پذيرد تا در ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان موثر باشد.
وی با اشاره به شركت معاونت خدمات شهری در كميسيونهاي مربوط به پيشگيري از بروز خطرات و حوادث و سوانح غير مترقبه اظهارداشت: حضور در این مراسم ها ضریب خدمت رسانی بهینه به شهر و شهروندان را افزایش می دهد.
کمالی زاده بر افزايش هم انديشي بين مديران و مسئولان مربوطه در بخش خدمات شهري تأكيد كرد و ادامه داد: در اين زمينه بايد زمينه هاي رفاه و آسايش شهروندان در بخش خدمات شهري فراهم شود.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود