18 آبان 1390
شماره خبر: 2449

فرماندار ساوجبلاغ از اجرای برنامه های عمرانی در دهه ولایت خبر داد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

فرماندار ساوجبلاغ از اجرای برنامه های عمرانی در دهه ولایت خبر داد

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: گرامیداشت دهه ولایت در ساوجبلاغ با اجرای 60 برنامه در سطوح مختلف شهرها و روستاها برنامه ریزی شده است.
علی حدادی در جلسه شورای اداری ساوجبلاغ با حضور روسای ادارات و دستگاهها و شهرداران و امام جمعه ساوجبلاغ اظهار داشت: در این هفته برنامه هایی در دستگاههای فرهنگی، سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاهها، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد کشاورزی، اداره ورزش و جوانان و کلیه ادارات اجرا می شود.
وی افزود: کلیه دستگاهها با نصب پلاکارد و تزئینات مناسب در محل اداره خود ایام را گرامی دارند و شهرداریها موظف به آذین بندی سطح شهر هستند.
حدادی عنوان کرد: جهت بزرگداشت ایام عید غدیر عید ولایت چند مراسم بزرگ در ساوجبلاغ برگزار می شود که یکی در مسجد ولی عصر (عج) و دو مراسم دیگر یکی در چهارباغ و دیگری در چندار برگزار خواهد بود.
36 جشن ولایت در شهرستان ساوجبلاغ در دهه ولایت فرماندار ساوجبلاغ ادامه داد: در کل 36جشن ولایت و 10گفتمان دینی در مدارس با حضور رئیس آموزش و پرورش و رئیس سازمان تبلیغات در بین مدارس چهار باغ، مرکزی و چندار برگزار می شود.
وی برگزاری مسابقات ورزشی با همکاری اداره ورزش و جوانان، برگزاری نمایشگاه کتاب با همکاری اداره ارشاد، برپایی ایستگاههای صلواتی با همکاری شهرداریها و جهاد کشاورزی شهرستان در سطح شهر را از دیگر برنامه های این دهه برشمرد برگزار می شود.
وی بیان کرد: همچنین چندین پروژه عمرانی که یکی از آنها افتتاح فاز دوم بیمارستان تامین اجتماعی و افتتاح بیمارستان 10 تختخوابی چندار و بیمارستان 10 تختخوابی چهارباغ که این پروژه های بهداشتی و درمانی با حضور استاندار روز یکشنبه هفته آینده انجام می شود.
فرماندار ساوجبلاغ افزود: همچنین با همت مجمع خیرین مدرسه ساز شش مدرسه همزمان افتتاح خواهد شد و کلنگ زنی فرهنگسرای چهار باغ به نام غدیرو چهار خانه عالم در این ایام افتتاح میشود که هم اکنون 14 خانه عالم در سطح شهرستان در دست احداث داریم .
وی عنوان کرد: نور افشانی در شب عید غدیر توسط فرماندهی سپاه ناحیه ساوجبلاغ اجرا می شود وشب شعری نیز در فرهنگسرای امام علی (ع) شهر هشتگرد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.



منبع: مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود