19 آذر 1399
شماره خبر: 246239

نتایج جشنواره هنری نقاشی افراد دارای معلولیت اعلام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نتایج جشنواره هنری نقاشی افراد دارای معلولیت اعلام شد


جشنواره هنری نقاشی افراد دارای معلولیت با موضوع: "دوست دارای معلولیت من حق دارد از امکانات مناسب سازی شهری استفاده نماید" برگزار و نتایج این جشنواره اعلام شد.

همزمان با فرارسیدن گرامیداشت هفته جهانی افراد دارای معلولیت به همت حوزه توانبخشی بهزیستی استان البرز تعدادی از مددجویان تحت پوشش سازمان در رده سنی ۷ الی ۱۵ سال در مسابقه نقاشی با موضوع " دوست دارای معلولیت من حق دارد از امکانات مناسب سازی شهری استفاده نماید " با یکدیگر به رقابت پرداختند و نتایج برگزیدگان اعلام شد.در این مسابقه گزینش آثار توسط هیئت داوران متشکل از کارشناسان واحد مناسب سازی، کارشناس امور توانبخشی و توانبخشی هنری انجام پذیرفته است و با توجه به سن مخاطبان (۷ الی ۱۵ سال) بر مبنای سه رویکرد رایج در داوری آثار هنری شامل : ارتباط با موضوع (مناسب سازی برای حق دسترسی افراد دارای معلولیت به اماکن و وسائل در استفاده از خدمات و امکانات شهری و اجتماعی و فضاهای خصوصی)،تناسب از نظر به کار گیری اصول بیان تجسمی و بدیع بودن ایده مورد بررسی قرار گرفت و از میان تعداد کثیر آثار ارسالی به دبیرخانه این نمایشگاه ۵ اثر به انتخاب هیئت داوران به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.
اسامی برگزیدگان عبارتند فاطمه جهان تیغ از استان سمنان - پریا پیران از استان البرز شهرستان طالقان - معصومه میدانی استان تهران - هلیا انصاری فرا استان البرز شهر کرج - یوسف مقدم نیا استان خراسان شمالی شهر تربت حیدریه. گفتنی است در این مسابقه تلاش شده است تا توجه افکار عمومی را به سوی اهمیت موضوع مناسب سازی شهری هدایت نماید. این عزیزان میتوانند جهت دریافت جوایز خود به دفتر امور فرهنگی حوزه توانبخشی استان البرز مراجعه نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود