23 آبان 1390
شماره خبر: 2464

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد:ضرورت ارائه خدمات به واحدهای مسکونی مهر

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد:ضرورت ارائه خدمات به واحدهای مسکونی مهر

‌علی حدادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به ارائه خدمات به واحدهای مسکن مهر باید در اولویت مسئولان قرار گیرد.
وی تأکید کرد: با توجه به این که دولت نهم و دهم تلاش دو چندانی را به منظور توسعه ساخت مسکن مهر انجام داده‌ لذا مسئولان نیز باید هر چه در توان دارند در مسیر ارائه خدماتی چون آب، برق، گاز و تلفن انجام دهند.
این مسئول با تأکید بر اینکه توسعه زیرساخت‌های مسکن مهر باید مورد توجه قرار گیرد گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که زیرساخت‌های مسکن مهر با کمبود مواجه نباشد و ساکنان این واحدها در آینده با مشکل مواجه نشوند.
حدادی خاطرنشان کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده در استان البرز هم اکنون 103 هزار واحد مسکونی مهر در دست ساخت است که 90 درصد این واحدها در شهرستان ساوجبلاغ واقع شده است.
به گفته فرماندار شهرستان ساوجبلاغ 91 هزار واحد از این تعداد در شهر جدید هشتگرد و شهرک ابریشم این شهرستان ساخته می‌شود.وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در مدت زمان تعیین شده تا کنون هزار واحد از این خانه‌ها به متقاضیان واگذار شده است.
حدادی با اشاره به اینکه ساخت مسکن مهر با سرعت و جدیت دنبال می‌شود افزود: متقاضیان مسکن مهر در مدت زمان تعیین شده واحدهای مسکونی خود را تحویل خواهند گرفت.وی تأکید کرد: در این راستا و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کار واگذاری هزار و 500 واحد مسکن مهر در شهرک ابریشم این شهرستان تا کمتر از 6 ماه دیگر آغاز می‌شود.
حدادی گفت: تمامی تمهیدات لازم به منظور ایجاد فضاهای آموزشی، تفریحی، فضاهای سبز، امکانات درمانی و ورزشی در این مناطق اندیشیده شده است.
وی تصریح کرد: البته تحقق اهداف موردنیاز نیازمند اختصاص اعتبارات از سوی مسئولان بوده تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن خدمات رسانی‌ها را به مردم ارائه دهیم.



منبع: فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود