23 آذر 1399
شماره خبر: 246435

ارائه 25هزار خدمات غیر حضوری به ایثارگران البرزی در 9 ماهه ابتدایی سال جاری

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ارائه  25هزار خدمات غیر حضوری به ایثارگران البرزی در 9 ماهه ابتدایی سال جاری


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از ارائه 25 هزار و 506 مورد خدمات غیر حضوری به ایثارگران در 9 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

سلیمان رستمیان با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران از ارائه 25 هزار و 506 مورد خدمات غیرحضوری به ایثارگران در 9 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین تحقق دولت الکترونیک با تقویت زیرساخت‌های لازم تعداد 25 هزار و 506 مورد خدمات غیرحضوری به ایثارگران معظم ارائه‌شده است.
ارتباط تلفنی از طریق 1616 راه ارتباطی موثر با ایثارگران

وی افزود: این خدمات از طریق پاسخگویی به سامانه تلفنی 1616 و سایر خطوط تلفنی ادارات ستاد و شهرستان‌های تابعه، ارائه خدمات الکترونیکی از طریق سایت ایثار و ارائه خدمات از طریق پیشخوان دولت به ایثارگران عزیز ارائه‌شده است تا از مراجعات غیرضروری ایثارگران به بنیاد جلوگیری شود.مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به برقراری ارتباط تلفنی از طریق سامانه 1616 اشاره کرد و تصریح کرد: بیشترین ارائه خدمات غیرحضوری به ایثارگران از طریق تماس‌های تلفنی صورت گرفته است که دراین‌بین تعداد 9 هزار و 659 از طریق سامانه تلفنی 1616 بوده است.رستمیان گفت: تماس تلفنی با از طریق 1616 راهی مؤثر برای ارتباط با ایثارگران است و جامعه ایثارگری در سراسر استان می‌توانند از این طریق این تلفن با سهولت، مسائل، مشکلات و خواسته‌های خود را با کارشناسان بنیاد مطرح کرده و کارکنان بنیاد نیز موظف هستند تا حصول نتیجه مطلوب پیگیر خواسته‌های ایثارگران باشند.بقراری بیش از 10 هزار تماس تلفنی با ایثارگران در راستای طرح سپاسوی در ادامه طرح سپاس را اقدامی ارزشمند در راستای تکریم ایثارگران و خدمت به این عزیزان دانست و اظهار داشت: اجرای طرح سپاس از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز جهت حفظ سلامتی ایثارگران معظم بیشتر به‌صورت تلفنی صورت گرفته است.مشاور ایثارگران استانداری البرز افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با یک بسیج همگانی از طرف کارکنان بنیاد تعداد 10 هزار و 990 تماس تلفنی به‌منظور احوال‌پرسی، رفع مشکلات و جلوگیری از رجوع ایثارگران به مراکز اداری و بنیاد توسط مدیران و کارکنان برقرارشده است.رستمیان گفت: ایثارگران سرمایه‌های کشور و هویت انقلاب اسلامی هستند و خدمت به این عزیزان باروحیه جهادی و اعتقاد قلبی باید همراه باشد تا بتوانیم با خدمت خود رضایتمندی ایجاد کنیم لذا کارکنان بنیاد در کنار دیگر مسئولین دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم بکار بسته‌اند تا بهترین خدمات که درشان ایثارگران است در کنار تکریم و احترام به این عزیزان ارائه شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود