28 آبان 1390
شماره خبر: 2476

بیشتر مصوبات سفر سوم رییس جمهوری دراین استان اجرایی شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بیشتر مصوبات سفر سوم رییس جمهوری دراین استان اجرایی شده است

معاون فنی وعمرانی استانداری البرز گفت: بیشتر مصوبه های سفر سوم رییس جمهوری اسلامی ایران وهیات دولت به این استان اجرایی شده است.
'به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری،احمد افضلی'افزود:تصویب 209مصوبه دستاورد سفر سوم رییس جمهوری وهیات دولت به استان تازه تاسیس البرز است.
وی بیان داشت :بیشترین فراوانی مصوبات به ترتیب مربوط به دادگستری با 23مصوبه ، بهداشت درمان با 17مصوبه و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با 16مصوبه است .
معاون استاندار البرز گفت: از مجموع 209مصوبه، هفت مصوبه كشوری بوده كه سهم بودجه آنها از محل اعتبارات ملی 110میلیارد ریال و اعتبارات استانی 14میلیارد ریال است .
وی اضافه كرد: اتصال بزرگراه شهید همت تهران به استان البرز ازمهمترین طرحهای ملی است كه تاكنون 5/5 كیلومتر از مرحله نخست آن اجرایی شده است.
معاون عمرانی استاندار البرز گفت:فاز دوم این پروژه تا ابتدای شهر كرج براساس مصوبه هیات دولت با مشاركت بخش خصوصی و وزارت راه و شهرسازی با اعتباری حدود یكهزار میلیارد ریال احداث می شود.
مسافت این بزرگراه بین كرج و تهران حدود 40 كیلومتر است كه پیش بینی می شود ظرفدو سال آینده به بهره برداری برسد.افضلی اظهار داشت: همچنین اكنون نیز درامتداد بزرگراه فعلی تهران - كرج ، یك بزرگراه دیگر از محل اعتبارات ملی و سفر سوم رییس جمهوری به طول 24 كیلومتر در دست احداث قرار گرفته است.وی گفت : این بزرگراه به موازات دو لاین شمالی و جنوبی بزرگراه تهران - كرج در دست ساخت است .
وی یادآور شد: این پروژه كه سال 89 آغاز شده 350میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافتهو طبق برنامه تاسال 91 تكمیل می شود.
معاون عمرانی استاندار البرز گفت: اجرای پروژه قطار برقی كرج - هشتگرد به طول 26كیلومتر از طرحهای مصوب سفر رییس جمهوری است كه حدود 40درصد پیشرفت فیزیكی دارد.افضلی اضافه كرد: سال شروع این پروژه 87 با برآورد دو هزار و 500میلیارد ریال است كه درسال 91به پایان می رسد .
وی خاطرنشان كرد: پروژه دوطبقه شدن بزرگراه تهران - كرج - قزوین در مرحله مشاوره و برآورد هزینه است كه تلاشهای كارشناسان فنی و عمرانی برای اجرایی شدن آن ادامه دارد.



منبع: ایرنا


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود