29 دی 1399
شماره خبر: 248320

ظرفیت های بسیج سازندگی در عمران و آبادانی شهر جدید هشتگرد به کار گرفته می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ظرفیت های بسیج سازندگی در عمران و آبادانی شهر جدید هشتگرد به کار گرفته می شود


رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بسیج سازندگی و شرکت عمران شهرجدید هشتگرد خبر داد.
مسعود حق لطفی توسعه‌خدمات شهری، پیشگیری از آسیب های فرهنگی و اجتماعی، کسب تجربه برای جوانان، زمینه ‌سازی برای ایجاد رقابت سالم، تمرکز زدایی، استفاده از توان، تجربه و امکانات محلی، بالا بردن سرعت انجام کار را از مهمترین مزایای اجرای این طرح برشمرد. وی گفت: به استناد اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی و قانون اختیارات سازمان بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج تفاهم نامه همکاری در شرکت عمران منعقد شده و امیدواریم شاهد خدمات گسترده به مردم و ساکنان این شهر در حوزه های مختلف باشیم.
حق لطفی افزود: با عملیاتی شدن این تفاهم نامه بسیج سازندگی به رفع نواقص، احداث با تکمیل بخش های اعیانی و امور رو بنایی، محوطه سازی و ... فعال خواهد شد. وی افزود: بدون تردید همکاری و تعامل هر چه بیشتر با بسیج سازندگی می تواند روند توسعه و خدمات‌رسانی به شهر را تسریع کرده و در نهایت رضایت مندی شهروندان را به دنبال داشته باشد.
مدیر عامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد گفت: اجرای محوطه سازی، تعمیرات مساجد و ساخت خانه عالم در مساجد ازجمله مساجد الغدیر، امام هادی (ع)، الزهرا، سید الشهدا، حضرت امیر، ولیعصر و امام حسن مجتبی (ع) و ساخت سرای محلات در برنامه می‌باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود