23 بهمن 1399
شماره خبر: 249631

مردم حافظان همیشگی انقلاب اسلامی هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مردم حافظان همیشگی انقلاب اسلامی هستند

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: حضور آحاد مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان داد که مردم در سخت ترین روزها حافظان همیشگی انقلاب اسلامی هستند.
سرهنگ احسان علیزاده در حاشیه مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان فردیس افزود: انقلاب اسلامی از آنچه که انقلاب حق بر باطل بود پیروز شد و خداوند در این راه ملت ایران را کمک کرد.
آیین گرامیداشت ۲۲ بهمن امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مانور خودرویی و موتوری با حضور آحاد مردم در شهرستان فردیس برگزار شد.فرمانده سپاه شهرستان فردیس گفت: ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، مردم پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند هرچند با مشکلاتی هم روبرو مواجه هستیم .وی ادامه داد: بخشی از این مشکلات نتیجه دشمنی های استکبار جهانی با ملت ایران است که به تحریم های ظالمانه ختم شده است.علیزاده افزود: این نوع راهپیمایی کردن و حضور گسترده مردم نشان دهنده این است که مردم پای صحنه های انقلاب اسلامی هستند، چون مسیر انقلاب ، مسیر درستی است .شرکت کنندگان در راهپیمایی خودرویی و موتوری جشن ۲۲ بهمن در شهرستان فردیس، وسایل نقلیه خود را با پرچم های سه رنگ و نوشته هایی با مضمون شعارهای انقلابی مزین کردند. شهرستان فردیس با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلان شهرکرج مرکز استان البرز قرار دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود