3 آذر 1390
شماره خبر: 2503

ملاقات عمومی حدادي فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با مردم شریف این شهرستان

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

سپیدار آنلاین: علي حدادي فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ملاقات عمومی امروز با شنيدن مسايل ومشكلات 67نفر از مراجعه كنندگان دستورات لازم را براي رفع آن صادر نمود.
به منظور رفع مشکلات مردم شریف شهرستان و در راستای تحقق بخشیدن به سیاستهای کلی دولت خدمتگذار در جهت خدمت رسانی مطلوب و مناسب به مردم از سوی مسئولین، هر هفته برنامه ملاقات عمومی در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار می گردد.
گفتنی است با توجه به حجم بالای کار و فشردگی جلسات، برنامه هفتگی ملاقات عمومی با اقشار مختلف مردم، جایگاه خاصی در برنامه هفتگی فرماندار این شهرستان داشته و از اولویتهای کاری ای است که بصورت مستمر هر هفته برگزار می گردد و مردم شریف این شهرستان بصورت حضوری مشکلات خود را با ایشان در میان می گذارند.
علي حدادي در گفتگوي تلفني براي مراجعه كنندگان خطاب به مسئولین ادارات این شهرستان گفت: مسئولین وظیفه دارند ارباب رجوع را تکریم کرده و تا می توانند در جهت حل مشکلاتشان و ترقی شهرستان گام بردارند.در ادامه ملاقات عمومي امروز فرماندار ساوجبلاغ با ميرزايي مدير كل ثبت احوال استان البرز ديدار وگفتگو كرد /ايجاد شعبات دفتر پيشخوان دولت در شهرستان/تجهيز ساختمان اداري ثبت احوال از جمله مباحث امروز بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود