3 آذر 1390
شماره خبر: 2510

ظرفیت های گردشگری اشتهارد بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ظرفیت های گردشگری اشتهارد بررسی شد

در نشست مشترك سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره كل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان البرز با رییس شورای اسلامی شهر اشتهارد ظرفیت های گردشگری این منطقه مورد بررسی قرار گرفت .
در این نشست اهمیت منطقه اشتهارد از نظر گردشگری و ظرفیت های موجود آن برای گردشگران، همكاری اداره كل میراث فرهنگی برای برجسته كردن توانمندیهای موجود در منطقه مطرح شد .' احمد تركاشوند'معاون سرمایه گذاری اداره كل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگریاستان البرز گفت:همكاری تمام دست اندركاران و مسوولان دولتی برای رسیدن به اهداف تعیین شده در مناطق نمونه گردشگری ضروری است.
در این نشست رییس شورای اسلامی شهر اشتهارد گفت:برای توسعه گردشگری شهرستان اشتهارد باید نشست های تخصصی با مقامات استانی برگزار شود.
'محمد صفری'افزود:به منظور توسعه صنعت گردشگری در شهرستان آگاهی و اطلاع در خصوص توانمندیها و ظرفیت های موجود بسیار لازم است و این امر تنها با كمك اداره میراث محقق می شود.
در این نشست مقرر شد برای بررسی و مطالعه طرح منطقه نمونه گردشگری شهرستان اشتهارد نشستی با حضور شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر و برخی از سرمایه گذاران شهرستان اشتهارد مقیم خارج از كشور و نیز سرپرست سرمایه گذاری اداره كل میراث فرهنگی استان در این شهرستان برگزار شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود