3 آذر 1390
شماره خبر: 2520

جمع آوری روزانه 230 تن زباله در مناطق 3 و 10 شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 جمع آوری روزانه 230 تن زباله در مناطق 3 و 10 شهرداری کرج

روزانه 230 تن زباله از سطح مناطق 3 و 10 شهرداری کرج توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری های این مناطق جمع آوری می شود.
مدیر منطقه 3 شهرداری کرج اظهارداشت: تعداد60 نفر نیروی انسانی و 28دستگاه خودروسبک وسنگین همچنین یک دستگاه تریلر زباله ها و پاکسازی معابر در پنج سرویس به صورت شبانه اقدام به جمع آوری و انتقال زباله به محل سکوی زباله می کنند.
سعید صفری افزود: درحال حاضر اداره خدمات شهری توانسته است با مکانیزه کردن سیستم جمع آوری زباله رضایتمندی شهروندان را در زمینه ارائه خدمات شهری همچنین رعایت بهداشت و حفظ محیط زیست شهری جلب کند.این مسول عنوان کرد: حمل زباله به صورت مکانیزه موجب می شود تا با استفاده کمتر از نیروی انسانی و عدم ریزش زباله در زمان حمل تا رسیدن به مقصد بسیاری از مشکلات موجود برطرف شود.
مدیر منطقه10 شهرداری کرج نیز در این خصوص گفت: روزانه یکصد تن زباله با بکارگیری 50 نیروی انسانی و23 ماشین سبک و سنگین توسط اداره خدمات شهری این منطقه جمع آوری می شود.
عباس حق محمدلو با اشاره به سایر خدمات حوزه خدمات شهری افزود: شستشوی130 تا 150 مورد از سطل های زباله ، رنگ آمیزی جداول و نرده ها، شستشوی جداول بصورت مکانیزه، شستشوی پل های هوایی عابر پیاده ، تابلو ها، جمع آوری پرچم ها و پلاکارد مناسبت های طول سال، رفع آبگرفتگی، تعمیر دریچه و پل ها از دیگر اقدامات اداره خدمات شهری است که در قالب نظافت و زیبا سازی منظر شهری انجام می شود.
منطقه 3 شهرداری کرج 350 هزار نفر و منطقه 10 شهرداری کرج 150 هزار نفر جمعیت را تحت پوشش خدماتی دارند.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود