11 خرداد 1400
شماره خبر: 254331

آموزش های مهارتی نقش موثری در بالندگی صنایع البرز دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آموزش های مهارتی نقش موثری در بالندگی صنایع البرز دارد


معاون آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعلام کرد که آموزش های مهارتی نقش موثری در بهبود تولید و توانمندی صنایع مختلف استان البرز و سایر مناطق کشور دارد.
علیرضا حاتم زاده در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فنی و حرفه ای استان البرز افزود: اکنون البرز نزدیک به چهار هزار واحد تولیدی و صنعتی فعال دارد که 150 واحد آن ها برند ملی هستند.
وی گفت: با توجه به اینکه البرز استانی صنعتی است ، آموزش های فنی و حرفه ای به بالندگی و شکوفایی بنگاه های اقتصادی این استان کمک خواهد کرد.حاتم زاده با اشاره به اینکه در کشورهای پیشرفته آموزش های فنی و حرفه ای مبنای عملکرد بخش خصوصی است، اظهار داشت: نگاه توسعه ای نباید به صورت فیزیکی و سخت افزاری باشد بلکه باید اکو سیستم مهارتی را توسعه دهیم.وی خاطرنشان کرد: آموزش های فنی و حرفه ای باید با برنامه ریزی بر اساس نیاز بخش خصوصی و بنگاه های اقتصادی جلو رود. معاون سازمان آموزش فنی و حرفه ای تاکید کرد: مراکز فنی و حرفه ای باید برای ورود بخش خصوصی و بنگاه های اقتصادی فرصت رقابت سالم ایجاد کنند. وی ادامه داد: با توجه به سیاست کاهش تصدی گری دولت و واگذاری امور به بخش خصوصی ، مراکز آموزش فنی و حرفه ای باید در این بخش به خوبی ایفای نقش کنند. در این آیین بهزاد غفاری به عنوان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز معرفی و از خدمات تقی غیاثی تبار مدیر کل پیشین این اداره کل قدردانی شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود