11 آبان 1400
شماره خبر: 258384

ورزش بهترین عرصه جهت اعتلای سطح سلامت جسم و روان است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



جلسه شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با حضور کیهان گلستانی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، حجت‌الاسلام دکتر ابراهیم اکبری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و جمعی از مسئولین این واحد دانشگاهی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج؛ در این جلسه دکتر ابراهیم اکبری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به اهمیت ورزش بعنوان بهترین عرصه جهت اعتلای سطح سلامت جسم و روان در جامعه تاکید نمود و به بیان نمونه هایی از پر اهمیت شمردن ورزش در میان ائمه معصومین پرداخت.
کیهان گلستانی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز نیز با تاکید بر تعامل بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و اداره کل ورزش جوانان استان افزود: این تعامل بخصوص در بخش اولویت های پژوهشی استان و همچنین برقراری نهضت داوطلبین در دانشگاه آزاد و غربالگری وزنی دانشجویان در مقایسه قبل و بعد از کرونا صورت می پذیرد.
در پایان با توجه به تاکید مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه بر ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه ای شیوه نامه برگزاری مسابقات ورزشی دانشگاه در شرایط کرونا و بصورت مجازی و نیز برگزاری نخستین لیگ ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان یادواره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود