25 دی 1400
شماره خبر: 262076

آموزش مهارت های اساسی زندگی به مددجویان از طریق تناتر شورایی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آموزش مهارت های اساسی زندگی به مددجویان از طریق تناتر شورایی


مددجویان کانون اصلاح و تربیت البرز از طریق تئاتر شورایی مهارت های اساسی زندگی را به صورت عملی در ندامتگاه فردیس فرا می گیرند.
فرهاد بهرامی سرپرست اداره کل زندان ای استان البرز با اعلام این خبر افزود: نوجوانان بزهکار معمولاً تحت تاثیر دوستان خود قرار می گیرند و چون توانایی "نه" گفتن را ندارند به پیشنهادات دوستان جواب مثبت می دهند و اگر این پیشنهادات در زمینه خلاف از قانون و مقررات باشد برای آنها مشکلاتی را به وجود می آورد و گاه مسیر زندگیشان را به سوی زندان می کشاند.
بهرامی افزود: به منظور باز اجتماعی شدن و بازگشت موثر مددجویان به جامعه به نحوی که شاهد بازگشتشان به زندان ها نباشیم مهارت های اساسی زندگی شامل: نه گفتن، کنترل خشم و... را در قالب بازیهای نمایشی و همچنین تکنیک های میان رشته ای هنر و روانشناسی به صورت عملی به مددجویان آموزش می دهیم.سرپرست اداره کل زندان های استان با اشاره به مزیت آموزش از طریق هنر به مددجویان گفت: جذابیت، کنشگری، ماندگاری طولانی در ذهن، تمرین عملی و ارایه راهکارهای مختلف از جمله مزیت های استفاده از هنر و هنردرمانی در امر آموزش مهارت های اساسی زندگی به مددجویان است که در زندان فردیس به صورت حرفه ای اجرا می گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود