17 بهمن 1400
شماره خبر: 263304

دندانپزشکان به مددجویان ندامتگاه قزلحصار کرج خدمات رایگان ارائه کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مدیر ندامتگاه قزلحصار کرج اعلام کرد : تیم جهادی دندانپزشکان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور در این ندامتگاه به ۱۵۰ زندانی خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه کردند.
اشکان کمالی اظهار داشت : این دندانپزشکان در اجرای طرح جهادی شهید مهدی عسگری برای ارائه خدمات دندانپزشکی به مددجویان در این ندامتگاه حضور یافتند.
وی گفت: اردوی جهادگران پزشکی و دندانپزشکی به مناسبت های مختلف در ندامتگاه قزلحصار حضور یافته و نسبت به ویزیت و درمان های سرپایی مددجویان اقدام می کنند.
کمالی دربخش دیگری از سخنان خود به وضعیت واکسیناسیون مددجویان ندامتگاه قزلحصار اشاره کرد و افزود: تمام مددجویان این ندامتگاه برای پیشگیری از ابتلا به کووید۱۹ سومین مرحله واکسن کرونا را دریافت کردند.وی اظهار داشت : با حضور گروه جهادی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و مرکز بهداشت غرب کرج ، طرح بوستر واکسیناسیون کرونا زندانیان در ندامتگاه قزلحصار انجام شد.مدیر ندامتگاه قزلحصار گفت: سازمان زندان های کشور سلامتی مددجویان را بسیار حایز اهمیت دانسته و در این ندامتگاه نیز از هیچ تلاشی برای بهداشت و امنیت فردی مددجویان دریغ نخواهد شد.ندامتگاه قزلحصاریکی از چهارزندان مستقر در کرج و بزرگترین ندامتگاه کشور است که بر اساس طرح طبقه بندی زندانیان، محکومان مرتبط با مواد مخدر در این زندان نگهداری می شوند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود