9 فروردین 1401
شماره خبر: 265339

دیدار فرمانده سپاه استان البرز با رئیس فدراسیون کشتی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی


سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و رحیم اسفندیاری مسئول تربیت بدنی سپاه البرز و مدیرعامل باشگاه مقاومت این استان، با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی کشور دیدار و گفت و گو کردند.

سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و رحیم اسفندیاری مسئول تربیت بدنی سپاه و مدیرعامل باشگاه مقاومت این استان، دیروز با حضور در محل فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفت و گو کردند.
محوریت این جلسه در مورد فعالیت رسمی باشگاه مقاومت در رشته ی کشتی بود و مقرر شد تا این باشگاه با مرکزیت استان البرز در رده های سنی مختلف اقدام به جذب کشتی گیر نماید و در لیگ های برتر کشتی نیز حضوری فعال داشته باشد.
از جمله موضوعات مطرح شده در این دیدار، حضور کشتی گیران قهرمان و رده های ملی بعنوان سرباز قهرمان در این باشگاه بود تا قهرمانان کشتی بتوانند خدمت مقدس سربازی خود را بعنوان کشتی گیر در این باشگاه انجام و از تمرینات دور نمانند.


استعدادیابی در کشتی کشور یکی دیگر از اهداف حضور باشگاه البرز در رشته ی کشتی است و علاقمندان می توانند با حضور در این باشگاه در رده های سنی مختلف تمرینات خود را انجام دهند.


حیدرنیا که خود از کشتی گیران مطرح استان تهران و قهرمان دانشجویان کشور در دهه های گذشته بوده به همراه سایر مهمانان از امکانات کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی شامل خانه های کشتی شهید هادی و صدرزاده و مجموعه فرهنگی رفاهی شهید عفتی بازید بعمل آورد.


کمک و همکاری سپاه استان البرز به منظور پیشرفت کشتی درا ین استان یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.


در این دیدار حمید یاری رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و رئیس هیئت کشتی استان البرز و پسر شهید شکوری از کشتی گیران اسبق استان البرز نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود