8 اردیبهشت 1401
شماره خبر: 266744

دعوت مدیریت شهری چهارباغ از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دعوت مدیریت شهری چهارباغ  از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس


رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس قربانی شهردار چهارباغ در پیامی از مردم شریف شهرستان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان ضمن محکوم کردن تمامی طرح‌های خبیثانه رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم فلسطین و با تأسی از اندیشه‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای"حفظه الله" در راهپیمایی پر شکوه روز جهانی قدس شرکت کرده تا با حضور قاطع، حمایت خود را از ملت مقاوم و مبارز فلسطین اعلام کنیم. روز جهانی قدس به عنوان میراث گرانقدر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) دنیا را به مقاومت در برابر سلطه جهانی فرا می خواند و هر سال پر شور تر از سال قبل آزادیخواهان جهان و مسلمانان نقاط مختلف گیتی، با مشت های گره کرده جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم نموده و با غریو الله اکبر ضرورت وحدت و به هم پیوستن صفوف مسلمان را مقابل دشمنان اسلام فریاد می کنند. در آستانه روز جهانی قدس با محکوم کردن جنایات اشغالگران و حامیان غربی آنان، از مردم شریف و شهید پرور و ولایت‌مدار شهرستان چهارباغ دعوت می نمائیم ضمن تجدید بیعت با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمائی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با وحدت و همدلی، برائت خویش را از آمریکای جهانخوار و متجاوزان پلید و اشغالگران قدس اعلام دارند.
ازخداوند سبحان تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج)، بقای وجود رهبر معظم انقلاب و عزت اسلام ومسلمین و رفع همّ و غمّ از تمامی مسلمانان، نابودی کفر و صلاح دنیا و آخرت همه برادران و خواهران ایمانی را خواستاریم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود