29 اردیبهشت 1401
شماره خبر: 267630

احصاء مشکلات شهر گلسار در جلسه هماهنگی رزمایش جهاد امیدآفرینی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



جلسه هماهنگی رزمایش جهاد امید آفرینی در شهر گلسار در راستای احصاء مشکلات و ارائه راهکارها جهت رفع آن در محل حسینیه حضرت علی اصغر (ع) محله سیف آباد خالصه به عنوان قرارگاه مرکزی رزمایش جهاد امید آفرینی حاشیه شهر گلسار برگزار گردید.
جلسه هماهنگی رزمایش جهاد امید آفرینی در شهر گلسار در راستای احصاء مشکلات و ارائه راهکارها جهت رفع آن با حضور سرهنگ خورشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و هیئت همراه ، سرگرد هاشمی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ ، پاسدار خلیلی مهر معاونت اجتماعی و پاسدار اسحاقی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ، حجت الاسلام مرادی امام جماعت مسجد جامع گلسار ، دینیار مدیر رزمایش در محله گلسار ، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و مسئول بسیج سازندگی حوزه در محل حسینیه حضرت علی اصغر (ع) محله سیف آباد خالصه به عنوان قرارگاه مرکزی رزمایش جهاد امید آفرینی حاشیه شهر گلسار برگزار گردید.
در ابتدای جلسه پاسدار خلیلی مهر در خصوص اقدامات انجام گرفته در راستای اجرای رزمایش و همچنین برنامه ریزی اجرای این رزمایش در حوزه امنیت اجتماعی ، سامان اجتماعی و رشد اجتماعی مطالبی را بیان و در خصوص مشکلات احصاء شده در شهر در حوزه های مربوطه از قبیل : نبود کلانتری ، نبود درمانگاه و داروخانه شبانه روزی و غیره مطالبی را بیان نمودند. در ادامه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص مشکلات موجود و پیگیری های انجام گرفته از سوی مجموعه مدیریت شهری مطالبی را بیان و افزودند امیدواریم با اجرای این رزمایش در شهر و همکاری و تلاش سایر دستگاه ها مشکلات موجود در شهر گلسار مرتفع و خدمات ارزنده و امیدآفرینی را به شهروندان ارائه نماییم . کهن روستا مسئول بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج ۶۱۵ کمیل ابن زیاد نیز در خصوص خدمات ارائه شده و در حال اجرا در سطح حوزه استحفاظی در راستای محرومیت زدایی نیز مطالبی را بیان نمود. سرهنگ خورشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز نیز در سخنانی بیان داشت : مجموعه سپاه و بسیج آماده است با تمام توان و ظرفیت مشکلات موجود در شهر گلسار را احصاء و در حد توان جهت رفع آن اقدام نماید تا رزمایش به نحو احسن در راستای مطالبه گری و ایجاد امید در شهروندان صورت گیرد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود