12 تیر 1401
شماره خبر: 269702

۷۲ موکب البرزی میزبان زائرین اربعین حسینی در کربلا و نجف مستقر می‌شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



رییس ستاد توسعه بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت: ۷۲ موکل از استان البرز جهت ارائه خدمات به زائرین حسینی عازم عتبات عالیات خواهند شد.
علی اسلام خواه، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز، عصر امروز در همایش موکب داران استان البرز که در سالن شهدای دولت برگزار شد، با اشاره به حضور موکب‌های البرزی در ایام اربعین حسینی، گفت: تا کنون تعداد ۷۲ موکب از استان البرز جهت خدمات رسانی به بیش از ۳۰ هزار زائرین اربعین حسینی در روز در شهرهای کربلا و نجف آماده و در حال تکمیل امکانات خود می‌باشند.
وی افزود: امسال علاوه بر محل موکب مرکزی شهر نجف اشرف ، موکب های این استان در مسجد سهله، عمودهای ۵۳۱ و ۵۳۲، پارک کربلا و صحن حضرت زهرا (س) آماده میزبانی و خدمات رسانی به زائرین حضرت سید الشهدا (ع) را خواهند داشت. علی اسلامخواه با اشاره به موانعی که سال ۱۳۹۸ موکب داران با آن روبرو بودند گفت: یکی از درخواست‌های موکب داران از دولت ، تسهیل در امر انتقال نذورات مردم از ایران به عراق جهت خدمات رسانی بهتر به زائرین می باشد که امید است با درایت دولت مردمی سیزدهم این مانع رفع شود.
در پایان رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از ارائه بالاترین خدمات در شان زائرین اربعین حسینی توسط خادمین که تا پای جان در این مسیر قرار گرفته اند خبر داد.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود