31 مرداد 1401
شماره خبر: 271828

تشریح مصوبات سفر رئیس جمهور درحوزه کمیته امداد استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تشریح مصوبات سفر رئیس جمهور درحوزه کمیته امداد استان البرز


مدیرکل کمیته امداد استان البرز مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه کمیته امداد در استان البرز را تشریح کرد، گفت: تامین یک هزار ۵۰۰ سری جهیزیه، تعمیر و بهسازی یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی، تخصیص ۱۹۵ میلیارد تومان برای اشتغال، اجرای شبکه گازرسانی به منازل با..
پنج میلیارد تومان و اختصاص ۳۰ میلیارد تومان جهت تکمیل و تجهیز اردوگاه تربیتی امام علی (ع) ازمصوبات سفر دولت در حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی ( ره ) البرز عملیاتی شده است. محمد محمدی فرد گفت: یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به البرز در حوزه فعالیت این اداره کل، تامین زمین و تسهیلات لازم جهت ساخت مسکن مددجویان فاقد مسکن با شناسایی و معرفی افراد واجد شرایط از سوی کمیته امداد امام (ه) صورت گرفته است.
وی افزود: در این خصوص با بنیاد مسکن چند جلسه برگزار و جهت تحویل ۴۰ قطعه زمین در اشتهارد اعلام آمادگی کرده‌اند. پس از واگذاری قطعی زمین، نسبت به اخذ مجوز و احداث واحد را در اسرع وقت اقدام خواهد شد.مدیرکل کمیته امداد استان اضافه کرد: با اداره کل راه و شهرسازی رایزنی شده اعلام آمادگی کردند در مسکن مهر نظرآباد به کلیه مددجویان واجد شرایط معرفی شده توسط امداد امکان تحویل زمین دارند. در حال شناسایی و معرفی افراد واجد شرایط هستیم.محمدی در ادامه تصریح کرد: در جلسه وبینار مشترک کمیته امداد امام (ه)، بسیج سازندگی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تفاهم نامه های ۴۰۰۰۰ واحدی، مدیر کل محترم بنیاد مسکن استان به واگذای زمین در سه پروژه شهرک ابریشم، ماهدشت و اشتهارد به تعداد ۷۴۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن اعلام آمادگی نمودند. شناسایی و معرفی واجدان شرایط توسط این اداره کل در دست اقدام می باشد.
*تامین ۱۵۰۰ سری جهیزیه مددجویان تحت پوشش
مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: در سه ماهه اول ۱۴۰۱ در مجموع تعداد هزار و ۵۰۰ مورد جهیزیه و کمک به ازدواج از طریق منابع امدادی، دولتی و هم افزایی با خیران توسط این نهاد انجام شده است.
اختصاص مبلغ ۵ میلیارد تومان برای اجرای شبکه گاز منازل مددجویان کمیته امداد امام (ه) و بهزیستی
مدیرکل کمیته امداد استان البرز از اختصاص مبلغ ۵ میلیارد تومان برای اجرای شبکه گاز منازل مددجویان کمیته امداد امام (ه) و بهزیستی استان خبر داد، گفت: تفاهم نامه ای با شرکت گاز استان توسط این اداره کل منعقد شده است.
بهسازی هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امدادی
وی تصریح کرد: در سه ماهه اول ۱۴۰۱ تعداد۱۱۰۰ مورد تعمیرات جزئی و کلی واحدهای مسکونی مددجویان از طریق منابع امدادی، دولتی و کمک‌های خیران انجام شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت : مبلغ ۱۹۵ میلیارد تومان از محل منابع تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه جهت اشتغال مددجویان و نیازمندان ۳۰ درصد مبلغ فوق سهم غیر مددجو و نیازمندان در سال ۱۴۰۰اختصاص یافته است. وی افزود: در مجموع مبلغ ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی مددجویان و نیازمندان از طریق منابع بانکی و امدادی جذب و اجرایی شده است. محمدی فرد تصریح کرد: مبلغ ۳۰ میلیارد تومان جهت تکمیل و تجهیز اردوگاه تربیتی امام علی (ع) توسط سازمان برنامه بودجه و کمیته امداد امام (ه) به نسبت مساوی اختصاص یافت. مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب به امداد استان به منظور رسیدگی به درخواست های مردم از ستاد مرکزی این نهاد دریافت شده است.وی در پایان تصریح کرد: اعتبار دریافتی در حال پرداخت درخواست های مردمی ثبت شده می باشد و مطابق برنامه ریزی صورت گرفته، ۱۰۰ درصد اعتبار دریافتی در اسرع وقت به نیازمندان واجب شرایط استان پرداخت اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود