3 شهریور 1401
شماره خبر: 272022

میراث کهن ایران اسلامی سرمایه ای معنوی برای مردم است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های سراسر کشور گفت: ایران با میراث کهن و ویژگی های خاص انقلاب اسلامی سرمایه های معنوی برای مردم قهرمان این سرزمین است.
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در آیین پایانی طرح «حامیم» که با هدف توانمندسازی دانشجویان فعال در عرصه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان البرز در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، از استقبال دانشجویان در دوره‌های معرفتی این طرح ابراز خرسندی کرد و یادگیری، کارجمعی و درکنار هم بودن را از فرصت های این دوره ها برشمرد.وی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی حوادث بزرگی از جمله رویدادهای تابستان و تیرماه سال ۱۳۶۰به وقوع پیوست که هر کدام از آن ها می‌توانست یک کشور را به نابودی بکشاند.
وی گفت: همچنین اعلام جنگ مسلحانه و ترورهایی که دشمنان در کشور ایجاد کردند تا انقلاب اسلامی را به مخاطره بیاندازند ولی مردم غیور ایران در برابر تمامی تهدیدات و تجاوزهای بیگانگان قهرمانانه ایستادند.رستمی ادامه داد: امروز نوکران غرب سعی بر خالی کردن منطقه از حامیان ایران دارند ولی مانند همیشه تقدیرات منطقه با محوریت ایران رقم می خورد و ما انتقام خون شهید سلیمانی را از آمریکا خواهیم گرفت.وی تاکید کرد: جامعه ما در معرض یک جنگ رسانه ای است و مسئولیت شناسی در این زمینه مهم و آینده برای کسانی است که امید داشته و پویا باشند. در ادامه این آیین دکتر علی حسن بیگی، سرپرست دانشگاه خوارزمی در این مراسم اظهار داشت: اجرای شایسته این میزبانی نتیجه همکاری بخش های مختلف دانشگاه، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان و دانشگاه های استان البرز است. وی عنوان کرد: میزبانی از دانشجویان در این طرح فرصت معنوی خوبی برای دانشگاه بود. همچنین حجت الاسلام والمسلمین امیر ابراهیم زاده، نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان البرز نیز از استقبال دانشجویان در اجرای این طرح خبرداد و گفت: حضور پرشور و هوشمندانه دانشجویان در کارگاه ها و کرسی های آزاداندیشی باعث تبادل اندیشه و نظرات آنان شد.وی با بیان اینکه ۲۸۰ نفر در دوره طرح حامیم ثبت نام کردند و ۲۳۰نفردر این طرح حاضر شدند، افزود: این دوره که به مدت هفت شبانه روز برگزار شد، تمرینی برای دوره های پساکرونا بود و سبب شد در آینده این طرح با گستردگی بیشتری برگزار شود. در این مراسم فاطمه کردی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به نمایندگی دانشجویان تجربیات، نظرات و پیشنهادات خود در مورد نحوه اجرا و برگزاری این طرح را بیان کرد.در پایان اختتامیه طرح حامیم به پاس همراهی با این طرح از تعدادی روسای دانشگاه های استان البرز و اساتید دوره تقدیر و تشکر شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود