16 آذر 1390
شماره خبر: 2731

اهتمام فرماندار و شهردار کرج برای کاهش مشکلات بخش آسارا

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اهتمام فرماندار و شهردار کرج برای کاهش مشکلات بخش آسارا

بخشدار آسارا گفت: 11 مصوبه شهرداری و فرمانداری کرج برای حل مشکلات بخش آسارا قابل تقدیر است.
محسن محمدی سیرایی با اشاره به جلسه ای که با شهردار و فرماندار و تنی چند از مسئولان کرج برای حل برخی مشکلات بخش آسارا تشکیل شد، اظهار داشت: با مساعدت و دستورات ویژه شهردار و فرماندار کرج و موافقت های راهگشای آنها، 11 مصوبه برای حل برخی مشکلات این شهر به تصویب رسید. وی با اشاره به برخی از این مصوبات گفت: به منظور تسهیل رفت و آمد مسافران و اهالی بخش آسارا در ورودی جاده چالوس و رفع مشکلات بلوار بیلقان مقرر شد اجرا و احداث ادامه بلوار جانبازان تا میدان امیر کبیر را شهرداری کرج در دستور کار قرار دهد و تا سال آینده عملیات احداث آن آغاز و به سرعت به انجام برسد.
محمدی سیرایی افزود: تحویل امانی یک دستگاه آمبولانس حمل جسد و یک سردخانه نگهداری اموات به شهرداری آسارا برای ساماندهی انتقال اجساد و اموات این بخش به گورستانهای کرج به ویژه بهشت سکینه دیگر مصوبه این جلسه بود.
آتش نشانی آسارا تقویت می شود
به گفته این مسئول اعزام دو سرباز آتش نشان تا پایان سال برای تقویت ظرفیت آتش نشانی شهرداری این شهر و احداث بازار روز در میدان امیر کبیر نیز به تصویب مسئولان حاضر در جلسه رسید.
وی افزود: مطالعات لازم در خصوص احداث بازار روز همزمان با احداث ادامه بلوار جانبازان به میدان امیر کبیر انجام می گیرد. بخشدار آسارا در ادامه از قول مساعد دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر کرج، وحیدی و شریفی، برای صدور مجوز و مصوبه های لازم در راستای اجرایی شدن این مصوبات خبر داد. به گفته محمدی سیرایی در این جلسه شهردار آسارا و اعضای شورای اسلامی این شهر نیز حضور داشتند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود