10 مهر 1401
شماره خبر: 273780

دانشگاه علوم پزشکی البرز در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر معرفی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



دانشگاه علوم پزشکی البرز توانست از بین ۶۵ دستگاه شامل ۴۸ دستگاه اجرایی و ۱۷ شهرداری در جشنواره شهید رجایی استان البرز رتبه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی را از آن خود کرد.
جشنواره شهید رجایی امسال استان البرز وجه تمایزی نسبت به استان های دیگر و سال های قبل داشت و اینکه این جشنواره مبتنی بر تحقق شعار سال و تقدیر از شرکت های دانش بنیان و نوآور بود.
این جشنواره با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استانی و مدیران کل استان در محل سالن همایشات میلاد در کرج برگزار شد در این جشنواره رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز ، معاون درمان ، معاون توسعه ،مدیریت و منابع و مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه شرکت داشتند. براین اساس در جشنواره شهید رجایی البرز دستگاه های اجرایی موفق در تحقق شعار سال ( تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین)، اجرای مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور ، تحقق شاخص اقتصاد مقاومتی ، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و اقامه نماز مورد تقدیر قرار گرفتند.در جشنواره شهید رجایی امسال استان البرز قدردانی از مدافعان سلامت نیز مغفول نماند و از دو تن از مدافعان سلامت استان که در روزهای مبارزه با کرونا فداکارانه استادند از جمله دکتر سلطانیان و پرستار خانم دارآفرین تقدیر شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود