17 مهر 1401
شماره خبر: 273995

تودیع و معارفه سرپرست معاونت امور توسعه و پیشگیری بهزیستی البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



طی حکمی از سوی «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان البرز «سیده معصومه توکلی ثانی» به سمت سرپرست معاونت امور توسعه و پیشگیری بهزیستی البرز منصوب شد.
در مراسمی با حضور «پرویز یزدانی» معاون پشتیبانی بهزیستی البرز و «نادر زیدی» رئیس اداره حراست و جمعی از کارکنان حوزه پیشگیری ،«معصومه عباسی زاده» معاون سابق امور توسعه پیشگیری تودیع و «سیده معصومه توکلی ثانی» به عنوان سرپرست جدید این معاونت معارفه شد.
در متن حکم مدیرکل بهزیستی استان البرز آمده است:
سرکار خانم سیده معصومه توکلی ثانی
نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند سرکارعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان (سرپرست معاونت امورتوسعه پیشگیری بهزیستی استان البرز) منصوب می گردید.
با عنایت به سیاست ها و رویکرد های سازمان مبنی بر توسعه رفاه اجتماعی، توانمند سازی و خدمت رسانی پایدار و عزت مدار به آحاد جامعه هدف معزز، انتظار می رود حداکثر ظرفیت و توان خویش را در راستای مدیریت بهینه امکانات و ظرفیت های موجود، سرمایه ها و منابع انسانی و بهره مندی از توان و همراهی تمامی کارشناسان و کارکنان توانمند و سخت کوش در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی در حیطه امور فرهنگی و پیشگیری با اولویت موارد ذیل به کار بندید:۱.نهادینه سازی، تقویت و توسعه اخلاق و رفتار حرفه ای و ترویج نگرش تخصصی به مسائل با رعایت اصول عدالت محوری، قانون مداری و پاک دستی و فساد ستیزی۲. ارتقاء سلامت، بهداشت روانی، پیشگیری و کاهش معلولیتها و آسیبهای اجتماعی و بررسی و شناخت کمی سطح نیازهای استان و ارائه گزارش عملکرد و پیشنهاد راهکارها وراهبردهای عملیاتی مؤثر۳. شناسایی محیطها ی آسیب خیز و معلول زا در سطح استان بمنظور بسط و گسترش کمی و کیفی اقدامات پیشگیرانه با رعایت شرایط محیطی، نیازهای منطقه ای و اولویتهای تعیین شده۴. فراهم نمودن ساز کارهای اجرایی جهت مشارکت تشکلهای مردمی و غیر دولتی در اجراء و گسترش برنامه های آگاه سازی، ارتقاء مهارت های زندگی، بهبود و توسعه سلامت جامعه هدف با رویکردجامعه محور.۵.برنامه ریزی و فراهم نمودن سازو کارهای لازم به منظور بومی سازی خدمات در سطح استان و در صورت نیاز ارائه پیشنهادات لازم جهت بازنگری و اصلاح دستورالعمل ها و آیین نامه ها ی اجرایی۶. برنامه ریزی و فراهم نمودن سازوکارهای لازم جهت ارتقاء سطح فعالیتهای رسانه ای و آموزش مشاورین و مدرسین مهارتهای زندگی پیش از ازدواج و ... در سطح استان۷. شناسایی ظرفیتها و پتانسیل های موجود و فراهم نمودن سازو کارهای لازم جهت همکاری با ارگانهای ذیربط جهت پیشگیری وکاهش معلولیتها و آسیب های اجتماعی در سطح منطقه و استان۸. برنامه ریزی جهت اجرای سیاستهای پیشگیری، درمان و کاهش آسیب اعتیاد و نظارت بر اجرای طرحها و برنامه ها در مراکزدولتی و غیر دولتی تحت پوشش درمان و کاهش آسیب اعتیاد.توفیق روز افزون شما را در خدمت به جامعه هدف بهزیستی، تحت عنایات حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) و دعای خیر رهبر فرزانه انقلاب از درگاه خداوند منّان مسئلت دارم.
وجیهه محمدی فلاح
مدیرکل بهزیستی استان البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود