25 مهر 1401
شماره خبر: 274427

پیام تسلیت سردار حیدرنیا در پی آسمانی شدن پدر شهیدان هداوند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام سعید، رضا و علی هداوند، پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام سعید، رضا و علی هداوند، پیام تسلیتی صادر کرد. در متن این پیام آمده است:
پیام تسلیت سردار حیدرنیا در پی درگذشت پدر شهیدان هداوند
«إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون
«خبر درگذشت حاج رجب هداوند، از رزمندگان دوران دفاع مقدس و پدر گرامی شهیدان والامقام «سعید، رضا و علی هداوند»، موجب تألم و تأثر خاطر فراوان شد؛ پدری که از نمونه های پرافتخار صبر و ایثار بود و خالصانه و مخلصانه، عزیزترین سرمایه خویش را در راه دفاع از اسلام و انقلاب فدا کرد.پدران عزیزی که در راه رضای پروردگار عالمیان، فرزندان رشید و دلاور خود را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عازم جبهه های حق علیه باطل کردند، اسوه های صبر و ایثار و نمونه های برتر استقامت هستند و همت آن ها در تربیت فرزندانی مجاهد و انقلابی ستودنی است.اینجانب بر خود وظیفه می دانم، ضمن درود به روح این عزیز سفر کرده و ارواح فرزندان شهیدش، مصیبت وارده را خدمت خانواده معزز وی تسلیت عرض کنم. از خداوند منان علو درجات و رحمت واسعه الهی برای این پدر مؤمن و فداکار و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسئلت دارم. ان شاءالله روح بلند آن مرحوم با سالار و سرور شهیدان محشور شود.»

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود