14 آبان 1401
شماره خبر: 275280

فرمانده سپاه البرز: انتقام خون شهید عجمیان را از اشرار می گیریم

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در دیدار با خانواده شهید بسیجی سید روح الله عجمیان که در جریان اغتشاشات روز پنجشنبه ۱۲ آبان در کرج به شهادت رسید گفت: انتقام خون این شهید بزرگوار را از اشرار می گیریم.
سردار علیرضا حیدرنیا با اشاره به اینکه دروازه شهادت با اتمام دوران دفاع مقدس بسته نشده و همچنان باز است، اظهارداشت: خداوند بندگان مخلص خود را به صورت سفارشی نزد خود می پذیرد؛ سید روح الله نیز یکی از این بندگان بود.وی خطاب به خانواده شهید خاطرنشان کرد: به جوان خود افتخار کنید که از بین هزاران مسیر، بهترین مسیر که همان ولایتمداری است را انتخاب و خود را فدای امنیت مردم کرد. این جوان برومند، به تأسی از شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، با اقتدار در مقابل اشرار و اغتشاشگران ایستاد و تسلیم نشد و مظلومانه به شهادت رسید.
حیدرنیا با اشاره به جایگاه خوب شهدا نزد خداوند ، خطاب به خانواده این شهید والامقام گفت: لقمه حلال شما موجب شد که این جوان انقلابی، در راه نظام و انقلاب گام بردارد و این گونه به شهادت برسد و صد البته که جایگاه رفیعی نصیب شهدا می شود. مطمئن باشید انتقام خون پاک این شهید مظلوم را از اشرار و اراذل و اوباش خواهیم گرفت و آن ها را به سزای اعمال ننگینشان خواهیم رساند.
مادر شهید روح الله عجمیان نیز در این دیدار ضمن ابراز انزجار از اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه عنوان کرد: سید روح الله آرزوی شهادت داشت و همواره دلش می خواست به عنوان مدافع حرم، پای در سرزمین شام بگذارد و از حریم و حرم آل الله دفاع کند اما تقدیر او به گونه ای رقم خورد که به دست آشوبگران و داعشی های داخل کشور به شهادت برسد.وی خاطرنشان کرد: وقتی پسرم تصاویر شهدا را می دید، گریه می کرد و می گفت: این بندگان خدا چه گناهی کرده اند که خون آن ها این گونه به ناحق ریخته می شود؟ خواهش ما به عنوان خانواده یکی از شهدای مدافع امنیت این است که با این افراد آشوبگر با قاطعیت برخورد کنید تا دیگر به خود اجازه ندهند با اقدامات وحشیانه، باز هم خانواده ای را داغدار کنند.شهید بسیجی سید روح الله عجمیان روز پنج شنبه توسط اغتشاشگران در بهشت سکینه کرج به شهادت رسید.


منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود