21 آذر 1401
شماره خبر: 277216

انجام 207 بازدید از مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین‌راهی البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مسئول مجتمع‌های خدماتی- رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون 207 بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان انجام شده است.
مریم یوسف‌زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱ مجتمع خدماتی- رفاهی در استان فعالیت دارند، اظهار کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر رانندگان و مسافران از طریق ارائه خدمات متمرکز و مناسب، دسترسی سریع کاربران جاده‌ای و خدمات مورد نیاز و کاهش میزان سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی جاده ها نقش به‌سزایی دارند.وی به بازدید از عملکرد این مجتمع‌ها با هدف ارائه خدمت بهتر به مسافران اشاره کرد و گفت: کارشناسان این اداره‌کل از ابتدای سال تاکنون 207 بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان داشته‌اند.این مسئول بیان کرد: در بازدید از این مجتمع‌ها شاخص‌های مختلفی چون وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه رستوران، آشپزخانه، پارکینگ، ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرد.مسئول مجتمع‌های خدماتی- رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در ادامه از اخذ اعتبار برای بازسازی تابلوهای پیش‌آگاهی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی استان خبر داد و گفت: با بازسازی این تابلوها چهره بصری ورودی مجتمع‌ها زیباتر می‌شود.یوسف‌زاده، همچنین به تعیین کارشناس در هریک از شهرستان‌های استان برای بازدید از مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی اشاره کرد و گفت: علاوه بر بازدیدهای کارشناسان این اداره‌کل، بنا شده که این کارشناسان به همراه کارشناسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان، جداگانه از مجتمع‌ها بازدید کنند و در نهایت در جلسات مشترک مشکلات بررسی و در جهت رفع آنها اقدام شود.وی در پایان یادآور شد: در کنار این بازدیدها مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع‌های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه‌های پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ اعلام کنند.













ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود