4 دی 1401
شماره خبر: 277833

احداث خط تغذیه 54 کیلومتری برای گازرسانی به محور کرج به چالوس

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: برای گازرسانی به محور کرج به چالوس خط تغذیه به طول 54 کیلومتر از جوستان به گچسر در حال احداث بوده که از گردنه عسلک عبور می کند.

سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت، گفت: برای گازرسانی به 54 روستا و تنها شهر این استان که گازکشی نشده است خط تغذیه آن از جوستان به گچسر در حال اجراست.
وی افزود: این عملیات شاید به خبر و گفتار آسان باشد، اما در عمل سخت و دشوار بوده که پیوست جهادی برای این فعالیت برازنده و در خور این پروژه است.مدیر عامل شرکت گاز استان البرز خاطر نشان کرد: این خط تغذیه با گذر از رشته کوه البرز با 54 کیلومتر مسافت در 4 فاز اجرایی طراحی شده که از گردنه عسلک عبور می کند و به محور کرج به چالوس می رسد.
غفاریان بیان کرد: با اجرای این پروژه 37 روستا و شهر آسارا از خدمت گازرسانی بهره مند شده و زیر پوشش قرار می گیرند.وی بیان کرد: به عنوان خدمتگزار در امور گازرسانی به مردم استان البرز حضور من میان شهروندان امری اجتناب ناپذیر بوده و محیطی در شرکت گاز البرز فراهم شده تا البرز نشینان بدون واسطه حرف های خود را مطرح کنند، اما برای گازرسانی به واحدهای مسکونی تابع قانون و مقررات هستیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود