6 بهمن 1401
شماره خبر: 279424

دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با خانواده شهید «اسماعیل گل محمدی» و جانباز سرافراز «خسرو امینی» در کرج دیدار و از آنان تجلیل کردند.
سلیمان رستمیان در این دیدارها با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، گفت: جهاد شهيدان و ایثارگران و از خودگذشتگی ها و رشادت هاي غيرتمندانه خانواده های بزرگوار آنان عامل بقاي انقلاب و ارزش هاي نظام اسلامی است.وی نقطه برجسته کشور در دوران انقلاب و دفاع مقدس را ایثار و مجاهدت شهدا و ایثارگران و صبر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دانست و تصریح کرد: این مؤلفه ها سرمایه انقلاب است که به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در بحث گام دوم انقلاب باید سعی کنیم برای نسل امروز و آینده کشور تبیین کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: وظيفه اصلي ما پيروي و ادامه راه شهدا و پاسداشت آرمان هاي مقدس آنان است، شهدا و ایثارگران به كشور و ملت ما آبرو وعزت دادند، باید ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشیم آرمان هاي آنان را به عنوان چراغ فروزان راه خود در تمام مراحل زندگي قرار دهیم.
گفتنی است در پایان نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج در این دیدارها با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود