12 بهمن 1401
شماره خبر: 279728

پیام تبریک مدیرکل راهداری البرز به مناسبت دهه مبارک فجر

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



علی زندی‌فر، ‌مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز‌، در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
علی زندی‌فر، مدیر این اداره‌کل، در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
«والفجر، وليال عشر»
دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع خورشيد انقلاب اسلامی است. روزی كه نور ايمان بر ظلمت و تاريكی غلبه كرد و همچون چراغی فروزان، راهگشای ما به سوی عزت و كرامت شد.
44 سال پيش در چنين روزهایی، طوفان سهمگين انقلاب اسلامی، بساط پوشالی طاغوت را درهم شكست و ملتی را به اوج شكوه و شوكت رساند. در پرتو طلوع فجر درخشان انقلاب، اسلام حياتی دوباره یافت و عزت‌طلبی و خودباوری جای سال‌ها ذلت، تحقير و وابستگی را گرفت و فرياد رسای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بر بلندای اين سرزمين طنين‌انداز شد.
اینجانب فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن آن با ماه رجب را به مردم سرافراز ایران‌زمین به ویژه مردم شریف البرز تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند، رحمت و رضوان جاویدان برای روح پرفتوح حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود