16 بهمن 1401
شماره خبر: 279899

شیب ابتلا به کرونا در البرز کاهشی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: شیب ابتلا به کووید۱۹ طی چندروز اخیر در این استان روند کاهشی پیدا کرده است اما شرایط مطلوب نیست.

دکتر احمد مهدوی گفت : اکنون ۴۴ بیمار کووید ۱۹ در مراکز بیمارستانی استان البرز تحت درمان قرار دارنداما خوشبختانه در چند روز اخیر فوتی کرونایی در البرز ثبت نشده است.
وی ادامه داد: اکنون میانگین مراجعه روزانه به مراکز درمانی استان البرز حدود ۵۰۰ نفر است که نسبت به سه هفته پیش حدود ۲۰۰ نفر کاهش نشان می دهد. روزانه حدود چهار تا پنج بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری می شون که برای مهار این وضعیت انتظار می رود مردم ضمن تزریق واکسن یادآور پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.مهدوی بیان کرد: اکنون تمام هفت شهرستان تابعه البرز به لحاظ رنگبندی کرونایی ، آبی هستند.سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به افزایش مسمومیت های ناشی از گازگرفتگی در این استان اظهار کرد: بی توجهی در نصب وسایل گاز سوز در البرز حادثه ساز شده است.وی ادامه داد: استفاده از وسایل گازسوز غیر استاندارد و بی توجهی به نصب صحیح این وسایل از عمده مشکلات البرز است.مرگ ۱۹ نفر و مسمومیت حدود۳۰۰ نفر براثر نشت مونوکسیدکربن از ابتدای آبان ماه امسال تاکنون در استان البرز ثبت شده است.


منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود