4 اسفند 1401
شماره خبر: 280940

تمرین تخصصی امداد و نجات با حضور دستگاه‌های امدادی در فرودگاه بین المللی پیام

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز از مشارکت نیروهای امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر استان البرز در مانور مشترک دستگاه‌های امدادی در فرودگاه بین المللی پیام خبر داد .
در این مانور دستگاه‌هایی از جمله مدیریت بحران استانداری، ارگان‌های امدادی و عملیاتی فرودگاه بین المللی پیام، آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس و ... حضور داشتند.مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در خصوص هدف از اجرای این تمرین تخصصی را ایجاد آمادگی در ارگان‌های عملیاتی، هماهنگی و فرماندهی در شرایط اضطراری مانند وقوع سوانح هوایی برشمرد.
خلفی تصریح کرد؛ اطفاء هواپیمای آتش گرفته و امداد و نجات مصدومین با بکارگیری نیروهای عملیاتی و تیم های تخصصی، حمل مصدومان و انتقال آنها به منطقه تریاژ از جمله عملیات تمرینی در این مانور اضطراری بود که توسط دستگاه‌های امدادرسان امدادگران از جمله نجاتگران کادر و داوطلب جعیت جمعیت هلال احمر استان البرز در فرودگاه بین المللی پیام انجام شد.وی افزود؛ بر اساس الزامات سازمان هواپیمایی کشور مانورهای اضطراری در بازه‌های زمانی مشخصی در فرودگاهها برگزار می‌شود که در این راستا این مانور با مشارکت ارگان‌های مستقر در فرودگاه، نیروهای‌ امدادرسان و ناظران در فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود