14 اسفند 1401
شماره خبر: 281548

۳۰ جوان برتر در شهرستان ساوجبلاغ تجلیل شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



دبیر جشنواره جوان برتر ساوجبلاغ از تجلیل ۳۰ جوان موفق در این شهرستان همزمان با اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در این شهرستان خبرداد.
سجاد انعامی شنبه افزود: جشنواره جوان برتر ساوجبلاغ در هفت محور قرآن و عترت، ایثار و شجاعت، ورزشی، فرهنگی و هنری ، اجتماعی ، اقتصادی ،کارآفرینی برگزار شده است.
وی بیان کرد: ۲۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شده که از ۳۰ جوان در سه رده جوان برتر، شایسته تقدیر و تلاشگر تجلیل بعمل آمد.انعامی گفت: هدف از برگزاری جشنواره جوان برتر ساوجبلاغ تشکیل بانک اطلاعاتی از جوانان نخبه برای تقویت شورای جوانان در این شهرستان است.وی تاکید کرد: با تقویت شورای جوانان ساوجبلاغ و سمن‌ های حوزه جوانان در تلاش هستیم از ظرفیت این قشر مهم و تاثیر گذار در مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان بهره بیشتری ببریم. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این مراسم با تبریک وگرامیداشت روز جوان گفت: این برنامه محصول ۲ ماه فعالیت گروه شورای مشورتی جوانان با تلاش وپیگیری مشاور جوان و هدایت های امام جمعه محترم شهرستان می باشد.محمدرضا البرزی افزود: در حوزه جوانان مصمّم هستیم هر آنچه که از دستمان بر می آید برای جوانان عزیز اجرایی و پیاده کنیم چرا که معتقدیم اگر به جوانان میدان داده شود، معجزه می آفرینند.وی اظهار کرد: ما مسئولان باید با آینده نگری برنامه ریزی کنیم، تا ظرفیت های بالقوه جوانان را شناسایی و آن را به بالفعل تبدیل نماییم. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به توانایی بالای جوانان گفت: هر جا که جوانان ما ورود پیدا کردند، حلّال مشکلات بوده اند و این را بارها و در مقاطع مختلف به اثبات رسانده اند. وی در ادامه افزود: بحث جوانان از مهمترین دغدغه‌های دولت آیت اله رئیسی است و در استان البرز نیز تمامی فرمانداران با دستور استاندار ، مشاور جوان انتصاب کرده اند.در نخستین جشنواره جوان برتر شهرستان ساوجبلاغ، ۲۰۰ رزومه در ۷ محور تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفت و ۳۰ جوان در ۳حوزهء برتر، تلاشگر و شایسته تقدیر و تجلیل شدند.


منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود