18 تیر 1392
شماره خبر: 28195

نمایشگاه ضیافت در شهرستان کرج راه‌اندازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نمایشگاه ضیافت در شهرستان کرج راه‌اندازی شد


نمایشگاه عرضه کالاهای اسلامی و مواد غذایی پر مصرف تحت عنوان نمایشگاه ضیافت در شهرستان کرج با هدف تامین نیازهای مردم در ماه مبارک رمضان راه‌اندازی شد.
رئیس مجمع امور صنفی شهرستان کرج در حاشیه راه‌اندازی این نمایشگاه اظهار داشت: هر سال مردم روزه‌دار و مومن ایران اسلامی در ایام ماه مبارک رمضان تقاضای بیشتری برای برخی از کالاها و اقلام غذایی دارند. حمید کریمی تصریح کرد: به همین دلیل و با استفاده از تجربیات سال‌های گذشته، تامین نیازهای مردم به کالاهای اساسی و مواد غذایی پر مصرف در اولویت اصناف شهرستان کرج قرار گرفت و در این راستا برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت. وی گفت: یکی از این برنامه‌ها دایر کردن نمایشگاه ضیافت است که در آن واحدهای صنفی به صورت مستقیم کالاهای خود را عرضه می‌کنند.
100غرفه در نمایشگاه ضیافت کرج دایر است
رئیس مجمع امور صنفی شهرستان کرج افزود: در نمایشگاه امسال بیش از یک صد غرفه دایر است و واحدهای صنفی مختلف کالاها و اقلام غذایی اصلی و اساسی را عرضه می‌کنند. به گفته کریمی در نمایشگاه ضیافت کرج که بیشتر مواد غذایی عرضه می‌شود، اقلامی چون گوشت، برنج، قند و شکر، انواع حبوبات، روغن، زولبیا و بامیه، و اجناس پر مصرف دیگر به صورت مستقیم در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
عرضه کالاهای اساسی نمایشگاه ضیافت با 15 درصد تخفیف

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود