5 فروردین 1402
شماره خبر: 282269

بازدید مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از پایگاه امدادو نجات طالقان

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی


محمدباقر خلفی به همراه معاون جوانان و معاون امدادو نجات از پایگاه بین شهری شهرستان طالقان و روند ارائه خدمات بازدید کردند.

 به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان البرز، خلفی در بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری در طالقان ضمن دیدار با نجاتگران و رییس جمعیت هلال احمر این شهرستان با تبریک عید نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: حضور در جایگاه خدمت به همنوع در ایامی‌که هر فردی ترجیح می دهد در کنار خانواده باشد تنها با عشق به کمک به دیگران و تعهد و مسئولیت پذیری انسان‌هایی امکان دارد که با گذشتن از بهترین روزها و زمان‌های عمر خود حاضرند حال خوب و آرامش را در ایجاد حال خوب و آرامش دیگران به دست آورند.
وی، با تقدیر از تلاش های بی دریغ امدادگران به ویژه در شرایط سخت و حوادث بیان کرد: هرساله نیروهای جمعیت هلال احمر در پست های خود خدمات ارزشمندی را در تمام ایام سال بخصوص تعطیلات نوروز به مسافران و شهروندان ارائه می دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز تصریح کرد: پایگاه‌های امدادی،آمادگی نیروها و تجهیزات ،فرصت ها و امکانات با حضور ناظرین وبازرسین کشوری، استانی وشهرستانی طی بازدیداز پست های امدادی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
وی گفت: هم استانی‌ها و مسافرین نوروزی جهت تسریع در ارائه خدمات و استفاده موثر از زمان طلایی امدادرسانی( کمترین زمان ممکن )موارد و نیازهای امدادی خود را با سر شماره بین المللی( ۱۱۲ )EOCپاسخگویی اضطراری کشیک امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان (ندای گویای امداد) تماس برقرار کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز خاطرنشان کرد: میتوان بدون سیم کارت و بدون وارد کردن رمز گوشی با این شماره در هر جایی از کشور ارتباط گرفته و از خدمات جمعیت هلال احمر بهره‌مند شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود